skip to Main Content

ارائه ۶۳۰ خدمت ازدواج به مددجویان کمیته امداد هرمزگان

به گزارش بادگیر نیوز ؛ احمد پایان، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت را، یکی از سرفصل‌های حمایتی این نهاد برشمرد و گفت: طی چهارماهه نخست امسال، ۶۳۰ زوج نیازمند تحت حمایت استان از بسته خدمتی در حوزه ازدواج بهره‌مند شدند.

وی به ارائه ۴۲۰ مورد کمک‌هزینه جهیزیه و ۲۱۰ مورد هدیه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و افزود: بیش از یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به‌منظور کمک به تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت‌شده است.

پایان گفت: از مجموع کمک‌هزینه ازدواج پرداختی به جامعه هدف کمیته امداد استان هرمزگان یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی این نهاد و بیش از ۲۰۰ میلیون تومان نیز از محل کمک‌های مردمی و خیران پرداخت‌شده است.

پایان، ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به زوج‌های جوان قبل از ازدواج را از دیگر اقدامات کمیته امداد برشمرد و گفت: مشاوره شامل آشنایی با اصول و مهارت‌های زندگی مشترک، افزایش دانش قانونی و حقوقی زوج‌ها، مدیریت اقتصاد خانواده و آموزش احکام اولیه خانواده به زوج‌های جوان است.

انتشار دهنده:آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top