skip to Main Content

فرماندار بستک: وظیفه شورای شهر تنها نظارت بر عملکرد شهرداری نیست

فرماندار بستک با اشاره به نقش مهم شورای شهر در حل مشکلات ، گفت: شورای شهر وظیفه خود را محدود به نظارت بر عملکرد شهرداری نکند ، زیرا این تنها بخشی از وظیفه شورا است.

f1

به گزارش خبرگزاری بادگیر و به نقل از ایرنا، ‘میرمرسل ایزدی پور’ در نشست شهرداران و شوراهای اسلامی اسلامی در بستک، اظهار داشت: شورای شهر باید با ورود جدی در مسائل شهری به خوبی و با قاطعیت از حقوق شهر و شهروندان دفاع کند.

وی تاکید کرد: شوراها در اولویت بندی مشکلات،کمک به برنامه ریزی در شهرداریها، همکاری در ایجاد منابع درآمدی پایدار و مدیریت اعتبارات و هزینه ها نقش خود را ایفا کنند تا شاهد رشد و توسعه در ابعاد گوناگون در شهر ها باشیم.

ایزدی پور با تاکید بر تلاش همه جانبه برای خدمت رسانی به مردم و تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید، گفت: مدیریت های شهری باید تلاش کنند با طراحی و به کارگیری نمادهای متنوع و جذاب شهری، ببیننده را با فرهنگ و تاریخ این سرزمین آشنا کنند.

وی در این نشست بر تکریم ارباب رجوع، رعایت ضوابط طرحهای جامع و هادی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، رعایت ضوابط بودجه و آئین نامه معاملات، اشراف کامل بر موضوعات شهر، رعایت سهم عمرانی از بودجه، دقت در انعقاد تفاهم نامه ها و قراردادها تاکید کرد.

فرماندار بستک خاطرنشان شد: امروز افتخار همه ما خدمتگزاری به مردم ولایتمدار و قدرشناس بستک است و باید قدر این فرصت را دانسته و با همدلی و اتحاد در مسیر خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم گام برداریم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top