skip to Main Content

لزوم پیگیری جدی رفع مسائل خبرنگاران توسط دستگاه‌های مربوطه

به گزارش بادگیر نیوز؛دکتر « فریدون همتی » در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان، با اشاره به تصویب سند حوزه سلامت هرمزگان در این نشست، عنوان کرد: در قالب این سند برای ارتقای شاخص های حوزه سلامت در استان و رساندن آنها به میانگین کشوری و بالاتر برنامه ریزی شده است.

 

وی ادامه داد: سند حوزه سلامت هرمزگان باید با مشارکت مردم، دستگاه‌های اجرایی و رسانه ها و همچنین انجام کار فرهنگی اجرایی شود.

 

استاندار هرمزگان افزود: در این سند تقسیم کار مناسبی با توجه به نوع فعالیت ها انجام شده و اجرای آن با محوریت دانشگاه علوم پزشکی استان پیگیری می شود.

 

همتی در ادامه به طرح ساماندهی و لایروبی رودخانه های استان اشاره کرد و بیان داشت: در استان هرمزگان ۲۰ هزار کیلومتر رودخانه وجود دارد که پنج هزار کیلومتر آن در هنگام وقوع سیلاب دارای تهدیداتی برای مناطق مسکونی، کشاورزی و صنعتی هستند.

 

وی لایروبی رودخانه ها را در راستای کاهش خسارت ها و افزایش ایمنی بسیار موثر دانست و تصریح کرد: در این راستا طرحی ابلاغ شده که لایروبی رودخانه ها توسط پیمانکاران بر طبق نقشه هایی که به آنها ارائه می شود، انجام و مصالح حاصل از این کار نیز استحصال و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

استاندار هرمزگان همچنین به بررسی مصوبات کارگروه های چهارگانه ذیل شورای برنامه ریزی و توسعه استان در این نشست اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۶۰ پروژه از سوی کارگروه ها تایید و به شورای برنامه ریزی ارائه شد که این طرح ها در نشست امروز به تصویب رسیدند.

 

وی با اشاره به برگزاری هفتگی جلسات کارگروه های چهارگانه و همچنین شورای برنامه‌ریزی استان هرمزگان در راستای تسریع در امور مربوط به طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری در استان، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید فرآیند پاسخ به استعلامات و صدور مجوزهای سرمایه گذاری را کوتاه کنند تا از این طریق صادرات و تولید در استان رونق بگیرد و بتوانیم به کارها سرعت دهیم.

 

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: از تلاش‌های شبانه روزی همه خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در استان هرمزگان صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم.

 

همتی اضافه کرد: خبرنگاران با رعایت اخلاق حرفه‌ای، رسالت مهم خود را انجام می دهند و با انعکاس اخبار به مردم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی می کنند.

 

وی گفت: فعالیت خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب افزایش روحیه شادابی و نشاط در جامعه می شود و از خبرنگاران می خواهیم تا در کنار بیان انتقادات منصفانه، اقدامات و کارهایی که انجام شده و در حال اجرا می باشد را نیز به اطلاع مردم برسانند.

 

استاندار هرمزگان افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید ارتباط خود را با خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای تقویت کنند.

 

همتی همچنین بر پیگیری و رفع مسائل و مشکلات خبرنگاران و رسانه ها تاکید کرد و در این راستا دستوراتی را به دستگاه‌های مربوطه صادر کرد.

انتشار دهنده :آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top