- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

راه اندازی سامانه پیامکی استعلام قیمت در استان

به گزارش بادگیر نیوز ، خلیل قاسمی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که مشترکا با ستاد تنظیم بازار کشور برگزار گردید بیان کرد : نظر به اهمیت اطلاع رسانی و دسترسی آسان شهروندان به آخرین قیمت از اقلام مصرفی خانوار، سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و اتاق اصناف مرکز استان برای اولین بار در کشور این سامانه پیامکی را تهیه کرد که شهروندان با ارسال نام کالای مورد نظر به شماره ۳۰۰۰۹۱۲۴ بلافاصله با دریافت پیامک از آخرین قیمت مطلع خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت : سامانه پیامکی اطلاع رسانی از ۱۱۷ قلم کالا برای اولین بار در کشور در بندرعباس راه اندازی شد.
‎به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان ، خلیل قاسمی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که مشترکا با ستاد تنظیم بازار کشور برگزار گردید بیان کرد : نظر به اهمیت اطلاع رسانی و دسترسی آسان شهروندان به آخرین قیمت از اقلام مصرفی خانوار، سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و اتاق اصناف مرکز استان برای اولین بار در کشور این سامانه پیامکی را تهیه کرد که شهروندان با ارسال نام کالای مورد نظر به شماره ۳۰۰۰۹۱۲۴ بلافاصله با دریافت پیامک از آخرین قیمت مطلع خواهند شد.
‎قاسمی تاکید کرد : به منظور اطلاع بیشتر شهروندان از لیست اقلام اساسی ، سایت سیاق به نشانی Http//:sayagh.asnafhormozgan.ir طراحی شده است.
‎رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت : در این سامانه سه گروه کالایی شامل اقلام اساسی و کالاهای پرمصرف خانوار ، قیمت میوه تره و انواع گوشت و مرغ و نرخ نامه مصوب خدمات صنفی اتحادیه ها قرار داده شده است.
‎وی در خصوص اپلیکیشن موبایل استعلام قیمت ها گفت : اپلیکیشن قیمت ۱۱۷ قلم کالا تا پایان هفته جاری برای اولین بار در بندرعباس رونمایی خواهد شد.
‎خلیل قاسمی بیان کرد : میزان جوجه ریزی در مرغ داری ها بر اساس نیاز استانها توسط سازمان جهاد کشاورزی انجام می پذیرد .
‎قاسمی از واحد های صنفی خواست : در صورتی که نسبت به قیمت کالایی اعتراضی داشته باشند با اسناد و مدارک به اتحادیه مربوطه خودشان مراجعه نمایند.
‎رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان افزود : خوشبختانه در استان کمبودی در خصوص مرغ و لاستیک مواجه نشده ایم اما در خصوص قیمت مرغ اختلافی با سازمان جهاد کشاورزی داریم که قیمت همچنان باید مورد تجدید نظر قرار بگیرد.
‎وی افزود : هم استانی های گرامی خودشان ناظر بر بازار باشند و در صورت مشاهده هر گونه اختلاف قیمت میتوانند واحد صنفی متخلف را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت معدن و تجارت معرفی نمایند.

انتشار دهنده :آرزو محمدی