skip to Main Content

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان حاجی اباد برگزار گردید

به گزارش بادگیر نیوز ، دکتر ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان به ظرفیت های استان پرداخت و بیان داشت : یکی از ظرفیت های خوب استان در شهرستان حاجی اباد است .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود : سرمایه گذاری معادن این شهرستان خوشبختانه اشتغالزایی و ارزش افزوده خوبی ایجاد کرده اند.
وی اظهار داشت : تمام توان مجموعه کارگروه برای رفع مشکلات سرمایه گذاران می باشد.
دکتر حیدری گفت : در بازدیدی که از معادن انجام شد تمام مشکلات انان بررسی و مرتفع گردید.
وی افزود : طرح کنستانتره اهن تنگ زاغ و شهرک تخصصی صنعتی معدنی مننزیت از دیگر ظرفیت های شهرستان حاجی اباد است که با راه اندازی انها زمینه اشتغال بسیاری از جوانان منطقه مهیا خواهد شد.
مهندس خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان در این جلسه بیان کرد : در سالجاری تعداد ١۶٨ جواز تاسیس با سرمایه ۴۴ میلیارد و ٢۴۶ میلیون ریال با اشتغال زایی پنج هزار و ٧۶٨ نفر صادر گردیده است .
وی همچنین گفت : تعداد جواد تاسیس های صادر در مقایسه با سال قبل ٣/٧ درصد و از لحاظ سرمایه ٧/٣ و از لحاظ اشتغال ۴١ درصد رشد داشته است.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان خاطر نشان کرد : دو پهنه معدنی کوهشاه احمدی و بشاگرد در حال مطالعه است که تا کنون با پیشرفت فیزیکی بالغ بر شصت درصد انجام شده است.
قاسمی تصریح کرد : پهنه سوم شامل فین تا باغات در ابتدای هفته جاری پاکت مزایده آن باز شد که مطالعات آن بزودی شروع خواهد شد.
پاکزاد مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان نیز در این جلسه گفت : شانزده هزار میلیارد ریال تسهیلات روستایی در اختیار بانکهای عامل قرار دارد که سرمایه گذاران می توانند از ظرفیت موجود بهره ببرند.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بیان کرد :
تاکنون ۴٠٠ میلیارد ریال تسهیلات از مجموع کل تسهیلات اختصاصی استان به سرمایه گذاران پرداخت شده است.

انتشار دهنده :آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top