- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

با حضور مدیر کل روابط عمومی استانداری هرمزگان خبرنگاران پارسیان تجلیل شدند

به گزارش بادگیر نیوز؛در آستانه هفدهم مرداد و روز خبرنگار با حضور فرماندار پارسیان و مدیر کل روابط عمومی استانداری هرمزگان از خبرنگاران فعال شهرستان پارسیان تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان فاطمه رکن الدینی در مراسم تقدیر از خبرنگاران پارسیان اظهار کرد: خبرنگاران باید با آسیب ها و مزایای حوزه خبرنگارای آشنایی کامل داشته باشند.

وی خواستار استفاده از همه ظرفیتها در انعکاس فعالیت های دولت شد و گفت: دولت تا کنون خدمات زیادی انجام داده است که بسیاری از آنها دیده نشده است لذا خبرنگاران با توجه به رسالت اطلاع رسانی که دارند باید این خدمات را به گوش مردم برسانند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری هرمزگان اطلاع رسانی دقیق و سریع را یکی از ویژگی های ذاتی خبرنگاران دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید از ظرفیت فضای مجازی در انتشار سریع اخبار استفاده کنند زیرا همه مردم از امکانات دریافت خبر در فضای مجازی برخوردار هستند.

فرماندار پارسیان:

مسئولان موظف هستند با خبرنگاران همکاری کنند/ سطح اطلاع رسانی متناسب با خدمات دولت نیست

مجتبی رضا پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از خبرنگاران انتظار داریم که خدمات دولت و مسئولان را به خوبی ببینند و منعکس کنند و از مدیران انتظار داریم خبرنگاران را در جریان خدمات دولت قرار بدهند.

وی ضمن دعوت از خبرنگاران در ارائه راهکار و پیشنهاد به مسئولان گفت: خبرنگاران ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف احتمالی برخی مسئولان راهکار و پیشنهاد را در دستور کار خود قرار بدهند.

فرماندار پارسیان در ادامه خاطرنشان کرد: ما امروز نشسته ایم تا دغدغه خبرنگاران را بشنویم و ترتیب اثر بدهیم لذا این پیوند باید در طول سال نیز ادامه داشته باشد و نشست های مشترکی بین فرماندار و خبرنگاران برگزار شود.

یادآور می شود: خبرنگاران پارسیان از عدم همکاری برخی مدیران و روابط عمومی ها گلایه هایی داشتند که عنوان کردند و برخی مطالبات صنفی خود را مطرح نمودند.

انتشار دهنده: آرزو محمدی