skip to Main Content

صنایع انرژی بر تمدن اقتصادی دیگری را در کشور و در منطقه پارسیان ایجاد می کند

استاندار هرمزگان در مراسم یادواره شهدای شهرستان پارسیان در بخشی از سخنان خود ضمن دعوت از مردم به حمایت از طرح های تولیدی داخل کشور گفت: منطقه ویژه اقتصادی بخشی از تمدن اقتصادی کشور را در این منطقه ایجاد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، دکتر فریدون همتی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بندر شیو در شهرستان پارسیان تقویت می شود، خاطرنشان کرد: از مردم و فعالان اقتصادی پارسیان انتظار داریم از این بندر جبهه جدیدی برای صادرات کالای ایرانی ایجاد کنند و به زودی مجوز مرز رسمی بندر شیو نیز صادر خواهد شد تا به عنوان یک بندر رسمی و فعال شناخته شود.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان نیز بخش دیگری از تمدن صنعتی کشور را در این منطقه ایجاد خواهد کرد که نزدیک به ۶۰ هزار شغل از طریق آن ایجاد می شود و اقتصاد منطقه را متحول خواهد کرد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: کشور ما پر از فرصت های طلایی است و باید با وحدت و همدلی از این فرصت ها برای توسعه کشور بهره ببریم.

همتی عنوان کرد: مردم شیعه و سنی در کشورمان و از جمله در استان هرمزگان، در کنار هم از آرمان های کشور دفاع می کنند و اجازه نفوذ به دشمن نمی دهند.

انتهای پیام/ش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top