- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

دولت برای همیشه الحاق گاوبندی! به استان فارس را منتفی بداند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در اظهار نظری عجیب نام شهرستان پارسیان را علی رغم اینگه مصوبه ای قانونی دارد و برای مردم شهرستان محترم است به نام سابق این شهرستان عنوان کرد و گفت: دولت باید برای همیشه قضیه الحاق گاوبندی! به استان فارس را منتفی بداند.

[1]

حسین هاشمی‌تختی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم، با اشاره به اقدام نامناسب برنامه نود در نمایش نقشه‌ای مخدوش از هرمزگان که در آن بخشی از شهرستان پارسیان از استان انتزاع و به استان فارس الحاق شده بود، اظهار داشت: اینگونه اقدامات موجب ایجاد تنش و ناراحتی در میان مردم می‌شود و باید از بروز چنین تنش‌هایی پیشگیری کنیم.

وی با بیان این که امروز وحدت و همدلی بسیار خوبی در هرمزگان وجود دارد، افزود: نباید با اقدامات نسنجیده، این وحدت و همدلی را خدشه‌دار کنیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که دولت باید مساله الحاق شهرستان پارسیان به استان هرمزگان را برای همیشه منتفی بداند، گفت: مردم هرمزگان از هرگونه سرمایه‌گذاری در این شهرستان چه از سوی سرمایه‌گذاران استان فارس و یا سرمایه گذاران دیگر نقاط کشور استقبال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مصوبه شورای امنیت ملی به مساله الصاق شهرستان گاوبندی! (پارسیان) به استان فارس اشاره شده که منظور از آن ایجاد خطوط ارتباطی، همچون خطوط ریلی است و مقوله الحاق، برداشت اشتباه دولتمردان می‌باشد.

هاشمی تختی با بیان اینکه مسؤولان صدا و سیما از اقدام نسنجیده خود عذرخواهی کرده‌اند، گفت: آنها ضمن عذرخواهی از مردم استان، اعلام کردند که این اقدام کاملا سهوی بوده و عمدی در کار نبوده است.

 

به گزارش بادگیر هاشمی تختی از نام گاوبندی برای شهرستان پارسیان استفاده کرد که نشان دهنده بی اطلاعی ایشان از مصوبات قانونی می باشد لذا این خبرگزاری به مشاوران جناب آقای هاشمی تختی توصیه می کند نسخه ای از پیگیری های مردم شهرستان و مصوبات تغییر نام این شهرستان به پارسیان را در اختیار هاشمی تختی قرار بدهند.