skip to Main Content

هرمزگانی‌ها چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه دادند/افزایش مشارکت مردمی با روش نوین جمع‌آوری صدقات

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان از جمع‌آوری صدقات به روش نوین در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، جلیل تراهی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: صدقات و کمک‌های مردم با روش‌های نوین جمع‌آوری می‌شوند.

وی افزود: با توجه ضرورت ایجاد روش‌های آسان دریافت کمک‌های مردمی نرم‌افزار “ناب” به‌عنوان یک برنامه بومی و سامانه نیکوکاری “سنا” به‌عنوان یک برنامه ملی طراحی و ارائه‌شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان اظهار کرد: از این طریق مردم استان در هر جای کشور می‌توانند صدقات و کمک‌های خود را به نیازمندان شهر‌های موردنظر خود تقدیم کنند.

تراهی خاطرنشان کرد: تلفن گویای ۳۲۸۸ نیز یکی از روش‌های جدید جمع‌آوری کمک‌های مردمی و صدقات است که به‌صورت بومی طراحی‌شده است.

وی تصریح کرد: مردم استان هرمزگان طی سال گذشته چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه به نیازمندان و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان پرداخت کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان ادامه داد: بیشترین صدقات جمع‌آوری‌شده مربوط به شهرستان‌های بندرعباس و میناب عنوان است.

تراهی در پایان عنوان کرد: صدقات جمع‌آوری‌شده مردم نوع‌دوست در زمینه‌های از جمله کمک به تأمین مسکن، امور درمانی، تحصیلی فرزندان و ازدواج مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند استان هرمزگان هزینه شده است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top