- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

اعلام نتیایج دومین جشنواره ملی عکس پارسیان/ رئیس اداره ارشاد پارسیان: عکاسان پیامبران جلوه های جمال خداوند هستند

محمود اسدی از پایان و اعلام نتایج دومین جشنواره ملی فروردین عکس پارسیان خبر داد و گفت: عکاسان می توانند زیبایی های خلقت را از دریچه دوربین به خوبی نشان بدهند پس آنان پیام رسانان جلوه های جمال خداوند هستند.

[1]

به گزارش پایگاه خبری بادگیر [2] محمود اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی عکس پارسیان اظهار داشت: استقبال هنرمندان از رویداد عکاسی پارسیان نشان از اعتماد و ظرفیت های خوب عکاسی شهرستان دارد.

وی افزود: حضور ۱۳۲۰ عکاس در معرفی جذبه های طبیعی و چشم انداز خلیج فارس و پارسیان نشان می دهد که این منطقه برای عکاسان کشور شناخته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان در ادامه گفت: عکاسان زیبایی های خلقت را که پدید آورنده آن خداوند است از دریچه دوربین نشان می دهند پس عکاسان بهترین پیامبران جلوه های جمال خداوند هستند و باید به دید خلاقانه و هنری این هنرمندان افتخار کرد.

محمود اسدی با اشاره به فعالیت مستمر انجمن عکاسان شهرستان خاطر نشان کرد: انجمن عکاسان شهرستان در سال گذشته در تراز ملی و بین المللی عمل کرد و هنرمندان شهرستان ما توانستند مقام های خوبی در عرصه های ملی و بین المللی کسب کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی را جدی دانست و گفت: مقام معظم رهبری حمایت از کالای ایرانی را به عنوان شعار سال انتخاب فرمودند و ما به این شعار حمایت از هنر و آثار هنری ایرانی نیز اضافه می کنیم و به مدیران شهرستان پیشنهاد می دهم به جای خرید هدایای بی محتوای غیر ایرانی از تابلوها و آثار هنری هنرمندان شهرستان استفاده کنند.

به گزارش بادگیر: برگزیدگان و شایستگان تقدیر دومین جشنواره ملی فروردین عکس پارسیان چنین اعلام شد: آقای ماجد عرب زاده مقام اول، آقای سالم جابری مقام دوم، خانم فاخته جلایرنژاد مقام سوم.

همچنین آقایان ساسان دارش، یوسف بحری پور، عدنان باقری و خانم ها فروغ قاسمی و فاطمه ماجدی شایسته تقدیر شدند.

[3]