skip to Main Content

رئیس اداره ارشاد پارسیان: عکاسان پیامبران جلوه های جمال خداوند هستند

محمود اسدی از پایان و اعلام نتایج دومین جشنواره ملی فروردین عکس پارسیان خبر داد و گفت: عکاسان می توانند زیبایی های خلقت را از دریچه دوربین به خوبی نشان بدهند پس آنان پیام رسانان جلوه های جمال خداوند هستند.

به گزارش پایگاه خبری بادگیر محمود اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی عکس پارسیان اظهار داشت: استقبال هنرمندان از رویداد عکاسی پارسیان نشان از اعتماد و ظرفیت های خوب عکاسی شهرستان دارد.

وی افزود: حضور ۱۳۲۰ عکاس در معرفی جذبه های طبیعی و چشم انداز خلیج فارس و پارسیان نشان می دهد که این منطقه برای عکاسان کشور شناخته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان در ادامه گفت: عکاسان زیبایی های خلقت را که پدید آورنده آن خداوند است از دریچه دوربین نشان می دهند پس عکاسان بهترین پیامبران جلوه های جمال خداوند هستند و باید به دید خلاقانه و هنری این هنرمندان افتخار کرد.

محمود اسدی با اشاره به فعالیت مستمر انجمن عکاسان شهرستان خاطر نشان کرد: انجمن عکاسان شهرستان در سال گذشته در تراز ملی و بین المللی عمل کرد و هنرمندان شهرستان ما توانستند مقام های خوبی در عرصه های ملی و بین المللی کسب کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی را جدی دانست و گفت: مقام معظم رهبری حمایت از کالای ایرانی را به عنوان شعار سال انتخاب فرمودند و ما به این شعار حمایت از هنر و آثار هنری ایرانی نیز اضافه می کنیم و به مدیران شهرستان پیشنهاد می دهم به جای خرید هدایای بی محتوای غیر ایرانی از تابلوها و آثار هنری هنرمندان شهرستان استفاده کنند.

به گزارش بادگیر: برگزیدگان و شایستگان تقدیر دومین جشنواره ملی فروردین عکس پارسیان چنین اعلام شد: آقای ماجد عرب زاده مقام اول، آقای سالم جابری مقام دوم، خانم فاخته جلایرنژاد مقام سوم.

همچنین آقایان ساسان دارش، یوسف بحری پور، عدنان باقری و خانم ها فروغ قاسمی و فاطمه ماجدی شایسته تقدیر شدند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top