skip to Main Content

رئیس دادگستری بستک: جهان اسلام هوشیار باشد؛ دشمنان، منافع خود را در اختلاف بین مسلمانان می دانند

رئیس دادگستری بستک در جمع پر شور بسیجیان شهرستان بستک گفت: دشمنان، منافع خود را در اختلاف بین مسلمانان می دانند.

بسیج ۱

به گزارش خبرگزاری بادگیر از بستک، قدرت الله حاجی زاده رئیس دادگستری شهرستان به عنوان سخنران اجتماع بزرگ بسیجیان، شناخت توطئه های دشمنان را نیاز امروز بسیجیان دانست و گفت: امروز دشمنان جهان اسلام منافع خود را در ایجاد اختلاف در امت اسلامی می دانند.

حاجی زاده بسیج را ثمره شیرین انقلاب دانست و افزود: فلسفه شکل گیری بسیج، مقابله با انواع دسیسه های دشمن اعم از نظامی، اقتصادی و فرهنگی است که با حرکت منظم و سازمان یافته اجتماعی بسیج، همانگونه که تا کنون تمامی این دسیسه ها نقش بر آب بوده از این به بعد هم به فرموده مقام عظمای ولایت نقشه های دشمن نقش بر آب خواهد شد.

سخنران اجتماع بزرگ بسیجیان بستک ضمن اشاره به تاریخچه بسیج و نقش آن در تحولات اجتماعی اسلامی از صدر اسلام تا کنون گفت: مسلمانان در صدر اسلام با بروز حوادث، مسجد را به عنوان پایگاه تجمع خود انتخاب می نمودند و برنامه های دفاعی و نظامی را در آن شکل می دادند تا برای رسیدن به هدفی واحد و الهی، یکپارچه شده و پیروزی را برای اسلام به ارمغان بیاورند.

رئیس دادگستری شهرستان بستک انقلاب اسلامی را الهام گرفته از انقلاب عظیم پیامبر(ص) دانست و گفت: انقلاب اسلامی از اولین روزهای شکل گیری همواره با توطئه های گسترده و سازمان یافته دشمنان روبرو بوده است که عظمت اهداف انقلاب توانست در مقابل گستردگی توطئه های دشمنان مقاومت کند و بسیج نقش مهمی در حفظ و صیانت از ارزشها و اهداف انقلاب در برابر شبیخون ابرقدرتها داشته و دارد.

حاجی زاده جریان شکل گیری بسیج را در دو مرحله حساس عنوان کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب سازندگی در همه سطوح و ارکان احساس می شد لذا نیازمند عزمی ملی بود تا همه بتوانند به نوعی در بر طرف نمودن ویرانیهای دوران ستمشاهی مشارکت داشته باشند که با شکل گیری نهادهای مردمی از قبیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جهاد سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) ساختار مشارکت آحاد مردم انسجام پیدا کرد.

رئیس دادگستری بستک مرحله دوم شکل گیری و مشارکت فعال در عرصه اجتماعی را تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام دانست و گفت: پس از تسخیر لانه جاسوسی، دشمن تمام تلاش خود را برای رهایی از منجلاب رسوایی که به بار آورده بود به کار بست و با لشکر کشی و شکست مفتضحانه در طبس، ترور شخصیتهای بزرگ نظام، به راه انداختن جنگ تحمیلی و محاصره اقتصادی، ماهیت خود را به جهانیان ثابت کرد تا در این مرحله، معمار کبیر انقلاب با بینشی پیامبر گونه دستور تشکیل ارتش بیست میلیونی را صادر نماید.

حاجی زاده حاکمیت تفکر بسیجی در جامعه را بهترین راه مصونیت انقلاب دانست و گفت: تفکر بسیجی یعنی انسجام و وحدت برای رسیدن به هدفی مشترک که این محتوا همواره در بیانات مقام معظم رهبری شنیده می شود.

رئیس دادگستری شهرستان با اشاره به کشورهای اسلامی همسایه و وضعیت اسف بار این کشورها گفت: نقشه های اختلاف افکنی در برخی کشورهای اسلامی و عدم انسجام مردم باعث شده روزانه شاهد جنایات و اعمال وحشیانه ای در این کشورها باشیم که با حمایتهای غربی و شعارهای اسلامی در حال تخریب چهره اسلام در جهان هستند اما تفکر بسیجی با بصیرت، نقشه های دشمن را می شناسد و در دام توطئه های گرفتار نمی شود.

یادآوری می شود اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان بستک صبح امروز با مشارکت گسترده بسیجیان در ورزشگاه تختی شهر بستک برگزار گردید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top