- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

هیچ ایرانی برای استفاده از مزایای ساحل ما در خلیج فارس نیز به ویزا ندارد/ وزیر اطلاعات برای زیاده خواهی های عده ای خاص منصوب نشده اند

خطیب نماز جمعه شهر پارسیان نصبت به زمزمه های مجدد الحاق بخشی از پارسیان به شهرستان لامرد واکنش نشان داد و گفت: مردم ما به هیچ وجه اجازه تعدی به شهرستان را نمی دهند.

[1]

به گزارش پایگاه خبری بادگیر [2] از پارسیان، شیخ احمد خنجی در خطبه های نماز جمعه شهر پارسیان گفت: شهرستان ما در منطقه ای بسیار با استعداد واقع شده و دارای طبیعتی کم نظیر است.

شیخ احمد خنجی با اشاره به دغدغه های مردم شهرستان پارسیان افزود: اخیرا صحبت هایی از طرف بعضی همسایگان ما مبنی بر جداشدن بخشی از شهرستان و الحاق به شهرستان مجاور شده اس، صحبت ما این است که مگر ما در کشور جدایی زندگی می کنیم.

وی ادامه داد: مگر شما برای رسیدن و استفاده از دریا نیاز به ویزا و روادید دارید، این چه دیدگاهی است که هر از چند وقتی آرامش مردمان منطقه ما را به هم می زنید، اگر مردم ما در برابر این صحبت ها سکوت می کنند نشان از روحیه مسالمت آمیزی آنهاست که نمی خواهند فضا تنش آمیز شو لذا انتظار داریم از این روحیه مردم ما سوء استفاده نشود.

امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان همچنین خاطرنشان کرد: ما و مردم شهرستان لامرد سالها در کنار هم به خوبی زندگی کرده ایم و بخش عمده ای از اقتصاد شهرستان لامرد از طریق ارتباط با شهرستان ما ایجاد شده است.

شیخ خنجی یادآور شد: مردم عزیز لامرد از مواهب دریا به خوبی استفاده می کنند و ما نیز سعی کرده ایم میزبانان خوبی برای این عزیزان باشیم لذا موضوع الحاق و انتزاع فقط از طرف یک عده افراد سیاسی که منافع عمده فردی دارند دنبال می شود.

امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان در ادامه گفت: جالب است که اعلام می کنند چون وزیر اطلاعات از شهرستان ما است پس باید این الحاق را پیگیری کنند سوال ما این است مگر وزیر اطلاعات مخصوص شهرستان لامرد است، مگر ایشان منصوب شده که زیاده خواهی های شما را دنبال کند.

وی با اشاره به وظایف وزرا در کابینه دولت ابراز داشت: ما مطمئنیم حضرت حجه الاسلام و المسلمین علوی وزیر محترم اطلاعات نگاه ملی دارند و از نگاه منطقه ای و بخشی پرهیز می کنند و ما مطمئنیم که ایشان به این موضوع واقفند که هم اکنون کشور نیاز به آرامش و اتحاد ملی دارد و با این حرکات ایذایی اجازه نخواهند داد آرامش منطقه ما به هم بخورد.

شیخ خنجی خطاب به مدیران و نمایندگان استان نیز گفت: از نماینده محترم ولی فقیه، استاندار، نماینده محترم مجلس، فرماندار و سایر مسئولین می خواهیم قاطعانه به این صحبت ها واکنش نشان داده و اجازه ندهند یک وجب از شهرستان ما در اثر تصمیمات غیر کارشناسی دستخوش تغییر و تطمیع قرار گیرد.

امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان در پایان تأکید کرد: کسانی که این صحبت ها را مطرح می کنند مطمئن باشند که مردم ما هرگز اجازه چنین کاری را نمی دهند.

انتهای پیام/پ