skip to Main Content

تمام دستگاه‌ها برای رفع مشکلات آموزش و پرورش بسیج شوند

فرماندار بستک در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بستک گفت: برای رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش لازم است که تمامی دستگاه‌ها بسیج شوند.

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، عبدالله پرتابیان ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش بستک از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی خانواده آموزش و پرورش به ویژه در مناسبت‌ها، مراسم و همچنین برنامه‌ریزی ایام نوروز تشکر و قدردانی نمود.
وی در ادامه بیان داشت: هدف از برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش این است که این شورا با طرح‌ و برنامه بتواند به بهبود وضعیت آموزش و پرورش شهرستان کمک نماید.
فرماندار بستک افزود: در حوزه آموزش و پرورش مسائل و مشکلاتی وجود دارد و دستگاه‌های شهرستان به عنوان عضوی از شورای آموزش و پرورش بایستی در جهت رفع این مسائل و مشکلات گام بردارند.
پرتابیان اظهار داشت: به منظور اجرای برنامه‌های کیفی آموزشی و پرورش ضرورت دارد اتاق فکری در آموزش و پرورش تشکیل شود و مسائل را رصد، احصاء و راهکارها را پیشنهاد نماید تا تصمیمات لازم در شورا اتخاذ گردد.
فرماندار بستک یکی از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی عملکرد در حوزه آموزش و پرورش شهرستان را پذیرش در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی عنوان نمود.
نماینده عالی دولت در شهرستان بستک در پایان بر مهیا نمودن بهترین فضاها و امکانات برای برگزاری امتحانات پایان سال و آزمون سراسری و همچنین اجرای مراسم باشکوه و در خور شأن روز معلم تأکید کرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top