skip to Main Content

هشتمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری «خلیج‌فارس» در بندرعباس برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری هشتمین جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس در بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی ادار کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان  هرمزگان، علیرضا درویش نژاد در ستاد هماهنگی این جشنواره در استانداری هرمزگان که با ریاست بهروز اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار برگزار شد گفت: این جشنواره در راستای صیانت از هویت فرهنگی خلیج فارس و جلوگیری از تحریف واقعیت های تاریخی و تمدنی این حوزه شکل گرفته است و تاکنون نیز توانسته است با استفاده از حضور هنرمندان ، اساتید ، مورخان ، پژوهشگران و… به خوبی از عهده این وظیفه بر بیاید.

وی بر حمایت همه جانبه دستگاه های مختلف استان از این رویداد مهم تاکید کرد و اظهارداشت: پیگیری ها و حمایت های استاندار و معاونین استانداری قابل تقدیر است و از آن جهت که این جشنواره بزرگترین رویداد فرهنگی استان در سطح ملی و بین المللی است مشارکت همه دستگاه ها ضرورت دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد: برای این دوره از جشنواره برنامه های بسیار متنوعی دیده شده است که با حضور مقامات بلند مرتبه کشوری برگزار خواهد شد.

هشتمین جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس همزمان با روز ملی خلیج فارس دهم اردیبهشت ماه در استان هرمزگان برگزار می شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top