- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

اگر دستگاه های فرهنگی و هنری استان اصلاح نشوند برخورد جدی در راه است/ رونق و انسجام خوبی در دستگاه های فرهنگی استان وجود ندارد

جمع بودجه فرهنگی کشور رقم بالایی است اما آن‌قدر سازمان‌های موازی وجود دارد که منابع را خرد کرده و خروجی خوبی وجود ندارد.

[1]

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، همتی، استاندار هرمزگان در نشست صمیمی با هنرمندان و فعالان فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی هرمزگان گفت: متاسفانه رونق و انسجام خوبی در دستگاه‌های فرهنگی استان نمی‌بینم بلکه شاهد رکود و بی‌انگیزگی آن‌ها هستم

وی افزود: جمع بودجه فرهنگی کشور رقم بالایی است اما آن‌قدر سازمان‌های موازی وجود دارد که منابع را خرد کرده و خروجی خوبی وجود ندارد.

استاندار هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: این خلأ به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری وارد است که نتوانسته به‌عنوان مرکز ثقل، شرایطی فراهم کند تا تمامی استعدادها زیر نظر دستگاه‌های فرهنگی جوانه بزنند و از این معاونت می‌خواهم جدی‌تر به این موضوع ورود کند.

همتی تاکید کرد: امکانات سخت‌افزاری فرهنگی و هنری در استان وجود دارد اما نباید کسی آن را ملک شخصی خود بداند بلکه باید در خدمت تمامی فعالان فرهنگی قرار دهد.

وی با اشاره به برنامه پایتخت عنوان کرد: من نمونه یک کار فرهنگی و هنری خوب را سریال پایتخت می‌دانم که بخوبی جامعه ما را با رشادت‌های شهدای مدافع حرم آشنا کرد.

استاندار هرمزگان در پایان تهدید کرد: اگر دستگاه‌های فرهنگی و هنری استان به خود نیامده و اصلاح نشوند با برخورد جدی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/پ