skip to Main Content

محل ذخیره ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره لاوان لو رفت

فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری مرزنشینان منطقه قاچاقچیان اقدام به جاسازی و دپوی مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق در شمال غربی اسکله جزیره لاوان کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از مرزبانی هرمزگان، علی اصغر خرم روی بیان داشت: مرزبانان شهرستان بندرلنگه صبح روز گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری مرزنشینان منطقه با خبر شدند قاچاقچیان اقدام به جاسازی و دپوی مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق در شمال غربی اسکله جزیره لاوان کرده اند.

وی افزود: براساس این خبر بلافاصله موضوع در دستور کار اطلاعاتی قرار گرفته و پیگیری ها در خصوص بررسی صحت و سقم موضوع آغاز شد.

خرم روی در ادامه با اشاره به اطمینان از دپوی سوخت در محل اعلامی اذعان داشت:مرزبانان برای بررسی موضوع و برخورد با متخلفان به موقعیت شناسایی شده اعزام و اقدام به بازرسی منطقه کردند.

این مقام ارشد مرزبانی استان ادامه داد:مرزبانان پس از دقایقی گشت زنی در موقعیت اعلامی موفق شدند محل دپوی قاچاقچیان سوخت را شناسایی کنند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت:با هوشیاری و تیزبینی مرزبانان در بازرسی از محل ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ارزش سوخت کشف شده ۹۰۰ میلیون ریال می باشد،گفت:قاچاقچیان با دپوی سوخت قاچاق قصد داشتند این محموله را در فرصتی مناسب از جزیره لاوان خارج و به سمت کشورهای حاشیه خلیج فارس انتقال دهند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top