skip to Main Content

تمام تلاش خود را برای رفع موانع اشتغال جوانان به کار می گیریم

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش نمایندگان مردم هرمزگان برای ایجاد و حفظ فرصت‌های شغلی، گفت: هرمزگان ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری دارد و تمام تلاش‌مان را برای حفظ و ایجاد فرصت‌های شغلی در استان همچون گذشته به کار می‌بندیم.

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، ناصر شریفی در نشست بررسی مشکلات واردکنندگان و ترخیص‌کاران خودرو که در محل نمایندگی اتحادیه کارگزاران گمرکی در بندرلنگه برگزار شد، از دغدغه جوانان در مبحث اشتغال و کارآفرینی تشکر کرد و یادآور شد: همراه با سایر نمایندگان هرمزگان همواره به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر و حفظ فرصت‌های شغلی موجود هستیم لذا تصمیمات مجلس مطمئنا در همین راستا خواهد بود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود این وعده را به ترخیص کاران داد که تمام تلاش خود را برای رفع مسئله مورد بحث به کارگیرد.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت و جایگاه جغرافیایی این بندرتاریخی در تجارت گذشته و امروز ایران و منطقه اظهار داشت: بی‌شک بندرلنگه کماکان از بنادر شناخته شده در سطح منطقه به شمار می‌رود که در صورت فعال‌سازی ظرفیت‌های حول این بندر با توجه به قابلیت‌ها و سطوح دسترسی که به آب‌های آزاد و خاک شمال و جنوب خود دارد، می‌تواند تاثیرات شگرفی را بر اقتصاد ملی بگذارد و اقتصاد و رونق گذشته خود را نیز بازیابد.

شریفی بیان داشت: متاسفانه بعضا اتخاذ برخی از تصمیمات بدون در نظر داشتن شرایط محلی سبب بروز خسارت‌هایی به اقتصاد مردم می‌شود که در بعد واردات خودرو از بندرلنگه نیز شاهد این امر هستیم که به دنبال رفع و جلوگیری تبعات منفی برخی از تصیمات هستیم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top