skip to Main Content

استاندار هرمزگان: حمایت از کالای ایرانی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری سیاست اصلی و محوری سال ۱۳۹۷ در هرمزگان است

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، دکتر فریدون همتی با تبریک فرارسیدن سال نو به تمامی هموطنان، به نامگذاری سال ۱۳۹۷ به عنوان سال “حمایت از کالای ایرانی” از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: انتخاب شعار “حمایت از کالای ایرانی” بیانگر تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای رونق تولید ملی و ایجاد اشتغال در کشور است که همه باید در این مسیر گام برداریم.

وی ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی از منویات مقام معظم رهبری است که در سال های اخیر به عنوان سیاست اصلی کشور مورد توجه بوده و همواره در نامگذاری سال ها به آن توجه شده است که حمایت از کالای ایرانی نیز تکمیل کننده این سیاست راهبردی است.

استاندار هرمزگان افزود: در پیام دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سال نو نیز بر حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی تاکید شد و دولت تدبیر و امید با پیروی از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، تحقق این سیاست مهم را در اولویت قرار داده است.

همتی با تاکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی سیاست اصلی و محوری سال ۱۳۹۷ در هرمزگان خواهد بود، اظهار داشت: هرمزگان از مزیت ها و ظرفیت های اقتصادی و تجاری بی نظیری برخوردار است که به همین منظور به پایتخت اقتصادی کشورمان شهرت یافته است.

وی تصریح کرد: صنایع و کارخانجات بزرگ و کوچک بسیاری در هرمزگان، با کوشش فرزندان این مملکت، محصولات و کالاهای متنوعی را تولید می کنند که تمامی دستگاه های اجرایی هرمزگان باید با خرید این کالاها به رونق تولید و اشتغالزایی در استان کمک کنند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: برای اجرایی شدن سیاست حمایت از کالای ایرانی باید تمامی اقشار مردم دست به دست یکدیگر داده و با خرید کالای ایرانی، سال ۱۳۹۷ را به سال شکوفایی و رونق تولید و کالای ایرانی مبدل سازند که از مردم هرمزگان نیز می خواهم، حمایت ویژه خود از کالای ایرانی را در این سال نشان دهند.

همتی اضافه کرد: در راستای تحقق شعار سال ۱۳۹۷ جلسات کارگروه های مرتبط همچون کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی با جدیت تمام و به طور منظم در هرمزگان برگزار می شود و تلاش خواهیم کرد با اتخاذ تصمیم های مناسب ضمن برداشتن موانع تولید در جهت افزایش کیفیت کالاهای تولیدی گام برداریم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top