- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

شهردار پارسیان خبر داد: نگارخانه خیابانی «اَفتو» در مرکز شهر پاسیان آغاز به کار کرد

شهردار پارسیان از آغاز به کار نگارخانه خیابانی «اَفتو» در مرکز شهر پارسیان خبر داد و گفت: «اَفتو» بهترین مکان برای عرضه دست آوردهای هنری شهرستان خواهد بود.

[1]

به گزارش پایگاه خبری بادگیر [2]، مهندس مولوی شهردار پارسیان اظهار کرد: نام «اَفتو» یا همان آفتاب برگرفته از گویش محلی مردم شهرستان پارسیان است.

وی افزود: نگارخانه «اَفتو» یکی از بهترین اماکن عرضه دست آوردهای هنرمندان شهرستان در زمینه های عکاسی، طراحی و نقاشی، خطاطی و هنرهای تجسمی خواهد بود و می تواند ۱۴ اثر هنری را به نمایش بگذارد.

شهردار پارسیان اعتماد متقابل شهرداری و هنرمندان را نتیجه این موفقیت دانست و گفت: ما به جوانان و هنرمندان شهرستان اعتماد داریم و از نظرات کارشناسی آنان در مبلمان شهری بهره خواهیم برد.

مهندس مولوی همچنین خاطرنشان کرد: نگارخانه «اَفتو» در مدت زمان یک ماهه طراحی و اجرا شده است و محیط خوبی را برای همشهریان ایجاد کرده است.

این مقام مسئول در پایان ضمن تقدیر از همه کسانی که در طراحی و اجرای نگارخانه تاش کردند به ویژه انجمن عکاسان و اداره ارشاد شهرستان ابراز کرد: همدلی خوبی بین خادمان به مردم در شهر و شهرستان ایجاد شده است و در آینده امیدواریم شاهد این دست کارها باشیم.

انتهای پیام/ش