skip to Main Content

آغاز به کار نمایشگاه ملی عکس خلیج فارس و پارسیان شناسی در پارسیان

محمد اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان در گفتگو با خبرنگار بادگیر اظهار کرد: نمایشگاه آثار منتخب دومین جشنواره ملی عکس خلیج فارس و دومین جشنواره ملی عکس پارسیان از امروز فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: ۱۰۰ تابلوی برگزیده نتیجه ارسال ۱۱ هزار و ۸۰۰ عکس از سرسر کشور بوده که مجموعه خوبی را در کنار ساحل خلیج فارس تشکیل داده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان همچنین گفت: حضور نماینده مردم غرب استان جناب آقای شریفی و مسئولان در کنار هنرمندان نتیجه همدلی هنرمندان و مسئولان بوده و اتفاقات خوب هنری در شهرستان رقم زده است.

اسدی ضمن تقدیر از شهرداری پارسیان بابت همکاری همه جانبه با هنرمندان شهرستان اظهار کرد: شهرستان پارسیان میزبان هنرمندانی از سراسر کشور است و دغدغه شهرداری جهت همکاری با اداره ارشاد و هنرمندان قابل تقدیر است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان هدف گذاری درست انجمن عکاسان را نتیجه تعامل و آموزش مستمر دانست و عنوان کرد: امروز انجمن عکس در یک شهرستان کوچک به این خودباوری رسیده که فعالیتی ملی انجام می دهد لذا ما باید به هنرمندان مجال هنرنمایی بدهیم و در کنار آنها اتفاقات خوب را رقم بزنیم.

یادآور می شود: نمایشگاه آثار منتخب دومین جشنواره ملی عکس خلیج فارس و دومین جشنواره ملی عکس پارسیان تا ۱۳ فروردین میزبان علاقمندان است و ۱۴ فروردین با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام/ش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top