skip to Main Content

روحیه تهاجمی شرکت گاز هرمزگان/ پروین: شهر پارسیان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است و شهر دشتی تا ۴ ماه آینده برخوردار می شود

«پروین» با اشاره به گازرسانی بخش خانگی و تجاری اعلام کرد: در حال حاضر شهرهای پارسیان، بستک، بندرخمیر، بندرعباس، قشم و حاجی آباد از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و شهر دشتی و تخت نیز در سه ماهه اول سال ۹۷ تحت پوشش گاز قرار خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، در نشست مشترک با اعضای هیأت رئیسه شرکت های گازی مستقر در منطقه، مهندس عراقی معاون وزیر نفت ضمن ابراز خرسندی از اتحاد و انسجام سه شرکت گازی در استان بیان نمود: هم اینک افتخار این را داریم که شرکت ملی گاز با تلاش شما بزرگواران به عنوان یکی از شرکت های برتر، تاثیرگذار و کلیدی در کشور شناخته شود.

مهندس عراقی ابراز امیدواری نمود: شرکت ملی گاز با گام های موثر خود در عرصه صنعت در آینده نزدیک به یک برند مبدل شده به نحوی که الگوی دیگر سازمان ها در ابعاد مختلف همچون روش ارزیابی مدیران قرار خواهد گرفت.

عراقی سرلوحه قرار دادن وجدان، شعور، عشق و امید به آینده را رمز حال خوب و موفقیت در کار عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: مسوولین و مدیران ما باید زایش انگیزش و روحیه کارکنان باشند وانسان هایی توانمند پرورش دهند چرا که قدرت را ممکن است از انسان بگیرند اما توانمندی هرگز از دست رفتنی نیست.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به روحیه تهاجمی شرکت گاز هرمزگان اظهار داشت: استان هرمزگان پتانسیل، صنایع و  امکانات وسیعی در قشم، کیش و .. دارد که با تلاش و برنامه شرکت گاز هرمزگان با رویکردی مناسب  وارد فصل جدیدی از تحولات گازرسانی خواهد شد.

در ادامه پارسا پروین  مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان با ارایه گزارش مبسوطی از فعالیت ها و عملکرد شرکت گاز بیان نمود: شرکت گاز هرمزگان جزو نخستین شرکت گاز استانی ست که با تلاش همکاران برنامه ریزی ستاد واستان توانسته طرح جامع گازرسانی تدوین کند که این طرح با فضل الهی تا سال ۱۴۰۰ به صورت کامل محقق خواهد شد.

پارسا پروین افزود: با عملیاتی کردن ۱۰۰ درصد طرح جامع گازرسانی، در واقع ۵۰ درصد استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند که این خبر مسرت بخشی برای هم استانی ها خواهد بود.

«پروین» با اشاره به گازرسانی بخش خانگی و تجاری اعلام کرد: در حال حاضر شهرهای پارسیان، بستک، بندرخمیر، بندرعباس، قشم و حاجی آباد از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و شهر دشتی و تخت نیز در سه ماهه اول سال ۹۷ تحت پوشش گاز قرار خواهند گرفت.

وی در خصوص جایگاه شرکت گاز هرمزگان طبق شاخص های اعلام شده در سال ۹۵ عنوان کرد: در بخش ارزش افزوده اقتصادی در بین ۳۱ شرکت گاز استانی، مقام سوم و در بخش وصول مطالبات در کشور رتبه ۷ را کسب نمودیم که در نهایت از مجوع کل شاخص ها، جزو ۵ شرکت برتر گاز استانی انتخاب شده ایم.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری شرکت پالایشگاه گاز سرخون و قشم و منطقه ۶ عملیات انتقال گاز ابراز داشت: خطوط گاز از ۱۷۰ کیلومتر در سال۹۱ هم اکنون به ۶۳۰ کیلومتر و فروش گاز نیز از ۸ میلیون متر مکعب در روز به ۲۵ میلیون متر مکعب رسیده که این مهم  نشان دهنده گسترش خط و خطوط و ایجاد زیرساخت های مناسب جهت استفاده صنایع از گاز طبیعی می باشد.

پارسا پروین همچنین از نگاه ویژه مهندس عراقی ، صدیقی و مجموعه ساعی شرکت ملی گاز  نسبت به شرکت گاز هرمزگان در تحقق چشم انداز و برنامه های گازرسانی تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه این نشست بهمن بازگیر رییس امور مالی و پشتیبانی شرکت گاز هرمزگان، از طرح تحقیقاتی بهایابی بر مبنای فعالیت  (ABC) در شرکت گاز استان خبر داد و گفت: هدف اصلی بهایابی بر مبنای فعالیت، شناسایی هزینه های واقعی فروش هر واحد از محصول و خدمات ، عوامل مرتبط با بهای تمام شده و کاهش آن در نهایت سودآوری بیشتر خواهد بود.

بازگیر خاطرنشان نمود: در این راستا پس از ارایه طرح تحقیقاتی به شرکت ملی گاز ، شرکت گاز هرمزگان به عنوان دبیرخانه مرکزی پیاده سازی سیستم بهایابی بر مبنای فعالیت (ABC) انتخاب شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top