- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

۷۲ خانواره از معلولان هرمزگان خانه دار می شوند

محمدحسن استاد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های مجدانه تعاونی مسکن جامعه معلولین هرمزگان و همکاری استانداری هرمزگان و مساعدت اداره کل راه‌وشهرسازی با همراهی و همکاری سازمان بهزیستی، واگذاری تعداد ۷۷ واحد مسکن مهر به معلولین عضو این تعاونی قطعی شد.

[1]
Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2017-06-24 05:23:31Z | http://piczard.com | http://codecarvings.comO^ÿ’ M

وی افزود: این افراد که چند سال در انتظار مسکن و در خطر حذف از سامانه قرار گرفته بودند بالاخره خبر خوش انتخاب واحد مسکن را دریافت کردند.

مدیرعامل جامعه معلولین استان خاطرنشان کرد: برخی از معلولین عضو تعاونی، سهم‌آورده خود را کامل کرده بودند، اما برخی دیگر به دلیل تنگ‌دستی هنوز سهم آورده خود را کامل نکرده ولیکن با پیگیری جامعه معلولین استان و مساعدت مدیرکل راه‌وشهرسازی در آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی واحد مناسب خود را انتخاب کردند.
استاد تصریح کرد: تاکنون این تعاونی در دو مقطع توانسته است تعدادی از معلولین را صاحب خانه نماید، در فاز اول طی سال‌های ۸۳ و ۸۴ قریب ۲۶ واحد استیجاری به شرط تملیک و ۲۰ قطعه زمین به  ۴۰ نفر از افراد معلول واگذار گردید ودر فاز دوم تعداد ۷۷ واحد مسکن مهر قطعی شد.
وی افزود: البته این آمار فقط مختص تعاونی مسکن جامعه معلولین استان می‌باشد و خوشبختانه انجمن ضایعات نخاعی، کانون ناشنوایان و نابینایان نیز در این زمینه تلاش‌های بسیار خوب و قابل تقدیری نموده است .
مدیرعامل جامعه معلولان استان در پایان اظهار داشت: پس از اتمام عقد قرارداد این گروه، تعاونی مسکن جامعه معلولین در فاز سوم فعالیت خود اقدام به ثبت‌نام از متقاضیان جدید خواهد نمود که امیدواریم مسؤولین با مساعدت لازم شرایطی مهیا نمایند تا معلولین بتوانند آسان‌تر صاحب مسکن شوند.

انتهای پیام/پ