- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

آغاز مرمت و بازسازی پارک ساحلی خلیج فارس+ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری بادگیر [1] از پارسیان مسعود فیروزی مدیر پارک ساحلی خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار بادگیر گفت: پارک ساحلی خلیج فارس در ایام تعطیل بهترین فضا برای تفریح خانواده ها هست و گردشگران زیادی از استان های همجوار میهمان این پارک هستند.

 

وی افزود: بخشهای فضای سبز، بازی کودکان، نشیمنگاه های ساحلی، بهبود روشنایی و محوطه سازی در حال حاضر در حال اجرا است و در آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

مدیر پارک ساحلی خلیج فارس با اشاره به میزان استقبال از این پارک عنوان کرد: این پارک محل گردشگری و تفریحی ساحلی هم میهنان عزیزمان در سه استان هرمزگان ، فارس و بوشهر هست که در بیشتر اوقات سال پذیرای مسافرین و اردوهای دانش اموزی از نقاط مختلف  کشور به ویژه در تعطیلی ها و ایام نوروز هست.

 

فیروزی مساحت این پارک را ۲۵ هکتار اعلام کرد و گفت: از سال گذشته تا حدود یکماه قبل کلیه امورات فقط بوسیله یک نیرو خدماتی انجام میشد که اخیراً با همت شهردار محترم یک نفر در سمت مدیریت و یک نفر مهندس فضای سبز و ، دونفر نیروی خدماتی که جمعاً چهار نفر بوده مشغول به کار میباشند.

 

به گزارش پایگاه خبری بادگیر: پارک ساحلی خلیج فارس در مجاورت روستای بوسانو و ۱۲ کیلومتری شهر پارسیان یکی از اماکن خوب گردشگری شهرستان است که مدتها به حال خود رها شده بود و این روزها مراحل بازسازی و مرمت را تجربه می کند.

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

تصاویر: جواد علیپرست