skip to Main Content

مدیریت را به کسانی بسپارید که از «بیوت صالحه» هستند/ حمایت سلبی و ایجابی دستگاه قضا از صنعت

به گزارش پایگاه خبری بادگیر از پارسیان، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان فعالیت های صورت گرفته در صنایع انرژی بر را نمونه بارز عمل صالح دانست و اظهار داشت: ضمن بازدید از منطقه انرژی بر پارسیان آنچه در ذهن خود از عظمت کار در آینده ترسیم کردم این است که فعالیت در این منطقه با توجه به بهره مندی هایی که می تواند برای کشور داشته باشد عملی صالح است.

 

وی افزود: خداوند این عمل صالح را در کنار ایمان راسخ شما خدمت گذاران می پذیرد و می فرماید «انما یتقل الله من المتقین» و چه عملی صالح تر از این مجموعه بزرگ با اون اهداف بلندی که برای آن ترسیم شده است.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه گفت: برای به سرانجام رسیدن این کار بزرگ و ارزشمند همه باید کمک کنند زیرا کمک به عمل خیر خود عملی شایسته و صالح دیگری است همانگونه که ممانعت از عمل صالح عواقب بدی دارد.

 

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: ما به عنوان دستگاه قضایی استان در راستای سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری و سیاست های ابلاغی قوه محترم قضائیه و اصل ۴۴ قانون اساسی و سایر قوانین، خود را موظف می دانیم که از سرمایه گذاری چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی حمایت کنیم، البته سرمایه گذاری نیز باید ضابطه مند، مشروع، کارآمد و همراه با اثرات نیک باشد.

 

رئیس کل دادگستری استان نحوه حمایت دستگاه قضا از صنایع را چنین تشرح نمود: حمایت ما از صنایع هم ایجابی و هم سلبی هست، ایجابی به این معنی که اگر سرمایه گذاری بخواهد صورت بگیرد هر کاری از دست ما بر بیاید برای ایجاد، تثبیت و به ثمر رسیدن آن انجام بدهیم و سلبی نیز هر کسی که مانع ایجاد کند با آن مقابله کنیم.

 

وی افزود: در استان موضوع حمایت از صنعت به صورت جدی پیگیری می شود و در شهرستان نیز ریاست محترم دادگستری و دادستان هر دو در اجرای این سیاست ها و قوانین موجود هم ایجاباً و هم سلباً در جهت به ثمر نشاندن این مجموعه عظیم یاری خواهند کرد.

 

حجت الاسلام اکبری تأکید کرد: اگر پرونده ای در خصوص صنایع در دادسرا تشکیل شود موضوع به صورت ویژه، با دقت و با سرعت رسیدگی می کنند و حل و فصل خواهند کرد، البته اگر حق فردی یا افرادی مسجل شد آن حق و حقوق محترم است و باید به تمامه پرداخت شود اما حق زیاده خواهی، ایجاد مزاحمت و مانع تراشی کسی ندارد خواه این فرد حقیقی باشد یا حقوقی یا عمومی باشد.

 

مقام عالی قضایی استان همراهی علما و روحانیون شیعه و سنی منطقه در حمایت از صنایع در شهرستان بهترین روش صیانت از صنعت عنوان کرد و گفت: حضور علمای شیعه و سنی در حراست از فعالیت های صنعتی در شهرستان قابل تقدیر است و باید این روند ادامه پیدا کند.

 

رئیس کل دادگستری استان در پایان ضمن تقدیر از مدیرعامل صنایع انرژی بر پارسیان جناب آقای مهندس شاهرخی گفت: وجود آقای مهندس شاهرخی از خانواده ای متدین من را به یاد حدیثی از امیرمؤمنان علی(ع) انداخت که فرمود «در رأس امور کسی را بگمارید که از بیوت صالحه باشند» آقای مهندس شاهرخی از بیوت صالحه هستند و خودشان نیز انسانی صالح هستند و شایسته مدیریت و امیدواریم با تلاش ایشان این مجموعه ای که الان در مسیر ترقی خوبی قرار دارد به نتیجه مورد نظر برسد.

 

انتهای پیام/پاسالاری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top