- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

فولاد صنعت مهم و تاثیرگذاری در هرمزگان است/از توسعه و تحول صنایع در هرمزگان به طور جدی حمایت می کنیم

به گزارش پایگاه خبری بادگیر؛ حسین هاشمی تختی  در نشستی با مدیران شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر اهمیت صنایع موجود در استان هرمزگان، عنوان کرد: ما تلاش می کنیم تحولی در بخش صنعت در هرمزگان ایجاد شود و در این راستا نیاز است هماهنگی بیشتری میان نمایندگان مجلس، دستگاه های اجرایی و بخش صنعت در استان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه فولاد هرمزگان از قدمت بالایی در استان برخوردار است، افزود: فولاد صنعت مهم و تاثیرگذاری در هرمزگان محسوب می شود و ما نیز به عنوان نماینده مردم وظیفه داریم از توسعه صنعت در هرمزگان به طور جدی حمایت و در رفع مشکلات به این بخش کمک کنیم.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، بندرخمیر، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اظهار کرد: هدف ما این است که دولت در عرصه صنعت و تولید و اشتغال موفق باشد تا ضمن تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، مشکل بیکاری دراستان نیز حل شود.

هاشمی تختی با بیان اینکه می توانیم با کمیسیون صنایع مجلس هماهنگی کنیم تا ضمن بازدید از صنایع استان و به خصوص مجموعه فولاد هرمزگان مشکلات این بخش را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند، اظهار داشت: نیاز است در این زمینه مشکلات احصا و پیشنهادات در جهت رفع مشکلات مشخص شود تا حل مشکلات را از طریق مجلس و وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری کنیم.

وی گفت: چنین اقداماتی در توسعه صنعت در هرمزگان تاثیرگذار است و از طریق حمایت مجلس می توانیم برای توسعه صنعت و اشتغال در هرمزگان کار ماندگاری انجام دهیم.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس ایجاد اشتغال را از مطالبات اساسی و بسیار مهم مردم به خصوص در استان هرمزگان  برشمرد.

 

انتهای پیام/