skip to Main Content

رشد سه برابری مشارکت بانوان در انتخابات شوراها/۲۳۵ نفر از بانوان هرمزگانی به شوراهای شهر و روستا راه یافتند

به گزارش پایگاه خبری بادگیر؛زهرا یعقوب نژاد،مدیرکل امور بانوان و خانواده  هرمزگان گفت: در دولت تدبیر و امید تلاش ‌های بسیاری صورت گرفت تا میزان حضور بانوان در فعالیت های سیاسی و اجتماعی به ‌دور از تعصب و تبعیض، تقویت شود و امروز شاهد نتایج آن هستیم.

 

وی ادامه داد: حضور و مشارکت بانوان استان هرمزگان در مسایل سیاسی بخصوص در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا سه برابر نسبت به دوره قبل افزایش یافت که نشان از اعتماد مردم و به خصوص بانوان است.

 
مدیرکل امور بانوان و خانواده  هرمزگان افزود: همچنین اتفاق بی ‌نظیری در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان روی داد و در این دوره از انتخابات تعداد ۲۳۵ نفر از بانوان به شوراها راه یافتند که این اعتماد و نگاه ویژه به بانوان در استان هرمزگان، توجه کشور را به خود جلب کرده است.

 

یعقوب نژاد با بیان اینکه این میزان مشارکت در استان بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: سه نفر از بانوان در شهرستان های بندرعباس، بندرلنگه و رودان جز نفرات برگزیده اول در بین منتخبین مردم در این استان بوده اند که این امر در یک استان مرزی با ترکیب جمعیتی متفاوت نشان‌ دهنده رشد و حضور موفق و توانمند بانوان در حوزه های مختلف مدیریت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بوده که این اعتمادسازی را بوجود آورده است.

انتهای پیام/

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top