skip to Main Content

آغاز مرمت حفاری های معابر محله احشام شهر پارسیان/ آغاز حفاری ها در شهر پارسیان+ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، عبدالکریم کاظمی شهردار شهر پارسیان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تا امروز که در خدمت شما عزیزان هستم شش هزار متر از معابر آسیب دیده محله احشام ترمیم و لکه گیری شده است.

 

وی افزود: حفاری جهت لوله گذاری گاز همزمان شد با بارندگی های شدید در شهر و این موضوع مشکلات مردم را دوچندان کرد لذا بر خود واجب می دانم از صبر و حوصله مردم خوب و خونگرم محله احشام قدردانی کنم و امیدوارم با پایان پروژه ترمیم بتوانیم رضایت مردم خونگرم این محله را جلب نماییم.

 

شهردار پارسیان با اشاره به وضعیت مصالح مورد نیاز در شهرستان گفت: در صورتی که مصالح مورد نیاز ترمیم، تأمین شود طی یک هفته آینده ترمیم و لکه گیری حفره های ایجاد شده به پایان می رسد.

 

کاظمی همچنین از شهروندان شهر پارسیان تقاضای صبوری کرد و خاطرنشان کرد: از دهم خرداد حفاری در معابر شهر پارسیان آغاز می شود و امیدواریم مردم با صبوری و حوصله در جهت هر چه بهتر اجرا شدن این پروژه کمک کنند.

 

وی در پایان تأکید کرد: گاز یکی از شاخصه های توسعه در جامعه به حساب می آید و در آینده شاهد استفاده های متنوع از این نعمت خدادادی در شهر و شهرستان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ جواد علیپرست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top