skip to Main Content

راه‌اندازی پژوهشکده وابسته به وزارت علوم در دانشگاه پیام نور واحد بستک

رئیس دانشگاه پیام نور بستک گفت: به مناسبت هفته پژوهش مرکز پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه پیام نور بستک راه‌اندازی می‌شود.
خبرگزاری فارس: راه‌اندازی پژوهشکده وابسته به وزارت علوم در دانشگاه پیام نور واحد بستک
 به گزارش پایگاه خبری بادگیر، اسماعیل امینایی در این باره افزود: این تفاهم‌نامه بین دکتر شیخی ریاست دانشگاه هرمزگان و دانشگاه پیام نور واحد بستک با هدف همکاری‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی منعقد گردید.

وی در ادامه گفت: در همین راستا مقرر شده شعبه‌ای از پژوهشکده هرمز وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه پیام نور بستک مستقر شود و ما نیز امکانات استقرار را مهیا کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور بستک استقرار پژوهشکده در شهرستان را یکی از مطالبات علمی محققان شهرستان دانست و گفت: نبود مرکزی مستقل که به موضوعات پژوهشی بپردازد موجب می‌شد تا فعالیت‌های پژوهشی به صورت سطحی نگریسته شود.

امینایی افزود: پس از استقرار این مرکز، سازمان‌ها و نهادها قانوناً باید بودجه تخصیص یافته پژوهشی خود را از طریق این مرکز به سامان برسانند.

رئیس دانشگاه پیام نور بستک در پایان ابراز امیدواری کرد: استقرار مرکز پژوهشی در شهرستان موجب ارتقا سطح علمی شهرستان شده و زمینه تصمیم‌گیری مؤثرتر فراهم گردد تا از هدر رفتن هزینه‌های مادی و انسانی جلوگیری شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top