skip to Main Content

برخی با چشم پوشی از توان داخلی، دل خوش به لبخند استکبارند/ دولتمردان عنوان شهروند درجه دومی را برای هرمزگانی بکار می ببرند

به گزارش پایگاه خبری بادگیر؛ حسین هاشمی تختی نژاد، رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در صحن علنی مجلس بابیان اینکه اقتدار ملی ما برگرفته و متکی به مردم است، گفت:  اقتدار ایران با رهبری داهیانه مقام رهبری(مدظله‌العالی) و حضور حماسی مردم در صحنه‌های انقلاب به جهانیان ثابت‌شده لذا اقتدار ملی و دم مسیحایی رهبر انقلاب سایه جنگ را از کشور برداشته است.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان با تأکید بر اهتمام ویژه دولت برای اجرای برجام از سوی طرف مقابل ضروری و الزامی است، اظهار کرد:  موفقیت برجام به برکت اقتدار ملی بوده و دولتمردان به آمریکا اجازه بی تعهدی و عدم اجرای برجام را ندهند.

هاشمی تختی با اشاره به اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌الملل تصریح کرد: اگر امروز دنیا تن داده که ایران اسلامی در منطقه و بخصوص در سوریه نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد به خاطر پشتیبانی ایران از جریان مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم است.

وی تاکید کرد:فرهنگ ما فرهنگ حسینی و عاشورایی است و دشمن نیز فهمیده که دل مردم ما مالامال از این فرهنگ هستند  و هرگز زیر بار ذلت نخواهد رفت.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس افزود: رزمندگان اسلام با مجاهدت‌های خود در مقابل تروریست‌های دست‌پرورده آمریکا و اسرائیل در سوریه  و عراق ایستادگی و آنان را به شکست وادار کردند چنانچه اگر در سوریه  و عراق نمی‌جنگیدیم اکنون باید در داخل مرزهایمان می‌جنگیدیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان بیان کرد: چگونه است که برخی در داخل، اقتدار مبتنی بر فرهنگ عاشورایی را درک نکرده و دل خوش به لبخند استکبار، قدرت و توان داخلی را نادیده می‌گیرند و ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند.

وی تاکید کرد:آمریکای جنایتکار دشمن سر سخت ملت ایران است که اصل نظام را نشانه گرفته و فرقی میان اصلاح‌طلب و اصولگرا برای این تروریست جهان خوار وجودا ندارد.

هاشمی تختی ادامه داد: بزرگان و فرهیختگان باید با سعه‌صدر در جهت ارتقا وحدت ملی و انسجام اسلامی تلاش نمایند تا اقتدار ملی‌مان مستحکم‌تر شود و  با نگاه به توان داخل و تعامل با جهان خارج  اقتصاد مقاومتی موردنظر مقام معظم رهبری را تقویت تا تولید و اشتغال گسترش یابد و با اتکا و خودباوری زمینه ساز سعادت مردم شوند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه یکی از شاخص‌های مردم‌سالاری دینی و یکی از مؤلفه‌های قدرت یعنی انتخابات رئیس‌جمهوری و شوراهای شهر و روستاها هستیم، تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان همه متحد و یکدل  با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی به ندای رهبری لبیک گفته و با انتخاب اصلح به فردی مقتدر، دشمن نترس و شجاع رأی می‌دهیم تا سیادت و آقایی ما را در مقابل استکبار جهانی استیلا ببخشد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه هرمزگان با حضور اقوام و مذاهب مختلف در کنار یکدیگر، هم‌نشینی و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز دارند که تبدیل به الگوی وحدت اسلامی گردیده است، بیان کرد: قرار گرفتن استان هرمزگان در تنگه استراتژیک هرمز و مجاورت با خلیج‌فارس و دریای عمان ذخایر معدنی و منابع نفت و گاز و بهره‌مندی از زیرساخت‌های حمل‌ونقل ریلی و دریایی و بنادر بزرگ به پایتخت اقتصادی مبدل  گشته اما از این امتیازها کمترین بهره را به مردم نجیب استان هرمزگان داده‌اند که متأسفانه باعث نگرانی جدی مردم شده است.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا دولتمردان از عنوان شهروند درجه دوم برای شهروندان هرمزگانی استفاده می‌کنند و توجهی به آن‌ها نشده و هرگز در مدیریت‌های میانی از آن‌ها استفاده نمی‌شود و مردم استان هرمزگان خود مقابله با قاچاق را مصدر کار خودشان قرار داند اما نباید ما با کوله برها و  آن‌هایی که برای معیشت خود گرفتار هستند، مبارزه کنیم.

هاشمی تختی خاطرنشان کرد: مناطق آزاد در کشور یک بام و دوهوا شده است و در بعضی از جاها مجوز تردد خودروها داده‌شده  اما برای استان هرمزگان باوجود دو منطقه آزاد قشم و کیش اما این کار صورت نگرفته که استدعا داریم این کار صورت گیرد.

منبع:هرمز

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top