skip to Main Content

استاندار هرمزگان:جذب نیرو دراداره ها باید مورد نظارت قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، جاسم جادری شنبه شب درنشست کارگروه تخصصی اشتغال هرمزگان افزود:برخی از مدیران که مربوط به دستگاه های دولتی نیستند، به صورت مستقیم نیرو جذب می کنند و یا پیمانکاران آنها با خود نیرو به استان می آورند که نیاز است روی این موارد نظارت شود تا نیروها به صورت عادلانه مشغول به کار شوند.
وی با بیان اینکه دولت برای سال ۹۶ تعهد کرده تا نزدیک به یک میلیون شغل ایجاد کند، افزود: دولت در سال گذشته ۷۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد کرد.
وی ادامه داد: تنها شش کشور در دنیا قدرت ایجاد بیش از ۶۰۰ هزار شغل در یک سال را داشته اند که یکی از آنها ایران بوده است.
جادری تصریح کرد: تولید و اشتغال اولویت اصلی سال جاری است و تشکیل جلسات کارگروه اشتغال استان نیز در اولویت ویژه سال ۹۶ قرار دارد.
وی با تاکید بر اینکه باید به سمت جذب سرمایه گذار و پراخت تسهیلات برای ایجاد اشتغال برویم، اظهار داشت: طرح های بزرگی همچون شهرک مشترک صنعتی ایران و چین، نیروگاه سیریک و پالایشگاه هرمز برای سال جاری در هرمزگان در دست احداث است که این سه پروژه در مجموع نزدیک به ۱۰ هزار نفر ظرفیت اشتغال دارند.
استاندار هرمزگان بیان داشت: برای ایجاد اشتغال باید صنایع کوچک و متوسط و بخش خصوصی را تقویت و به واحدهای تولیدی نیمه فعال و تعطیل کمک کنیم تا بازگشایی شوند.
جادری با بیان اینکه بخشی از ظرفیت اشتغال هرمزگان در مناطق آزاد و ویژه نهفته است، عنوان کرد: آمار اشتغال استان باید آماری دقیق از میزان فعالیت ها و اشتغال ایجاد شده در سراسر استان باشد.

منبع:تسنیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top