skip to Main Content

برد شیرین تیم والیبال آسا خودرو بستک مقابل فولاد هرمزگان

تیم والیبال آسا خودرو بستک در یک بازی نزدیک و نفس گیر توانست تیم پر ادعای فولاد هرمزگان را در هم بشکند.

والیبال ۱

عادل امینا مربی تیم آسا خودرو بستک در گفتگو با پایگاه خبری بادگیر گفت: تیم فولاد هرمزگان یکی از تیم های قوی و پر افتخار استان هست اما بازیکنان ما با همت جمعی و کار گروهی توانستند با یک بازی زیبا و تماشاچی پسند این بازی را با اقتدار به پیروزی برسند.

امینا افزود: این بازی در سالن شهید بستکی زاده در حالی برگزار شد که ست اول ۲۵ بر ۲۰ از سد تیم حریف گذشتیم اما در ست دوم با نتیجه ۲۵ به ۲۲ نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

مربی آسا خودرو بستک در ادامه گفت: بعد از دو ست برابری در ست سوم این تیم فولاد بود که از موقعیتهایش به خوبی استفاده کرد و توانست این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پشت سر بگذارد تا بازیکنان آسا خودرو همه توان خود را برای جبران نتیجه از دست رفته به کار بیاندازند و در یک تلاش جمعی توانستند ست چهارم را با نتیجه مشابه ست قبل و با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ با تمرکز بر ضعفهای تیم حریف پشت سر بگذارند تا بازی به ست سرنوشت پنجم برسد.

امینا ست پنجم را بسیار مهم دانست و گفت: ست پنجم برای هر دو تیم سرنوشت ساز بود و نتیجه بازی را مشخص می کرد اما آسا خودرو با یک کار جمعی و با اتکاء به بازیکنان کلیدی اش از قبیل ایوب فکری و برنامه ریزیها و آنالیز دقیق سرمربی تیم، محمد انصاری در یک بازی نزدیک و نفس گیر ست پنجم را با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ توانست از سد تیم قدرتمند فولاد هرمزگان بگذرد و افتخار بزرگی را در والیبال بستک رقم بزند.

این بازی به داوری مهران ذاکری و کمک داوری دهبانی نژاد پنجشنبه ۲۰ آذر ساعت ۱۵ در سالن شهید بستکی زاده شهر بستک برگزار شد.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top