skip to Main Content

۵هزارو۶۹۰میلیارد ریال به شهرداریها و دهیاری های هرمزگان پرداخت شد

به گزارش پایگاه خبری بادگیر،عباس شیرخانلو : یکهزارو ۲۵۰میلیارد ریال این مبلغ توسط سازمان شهرداریها و دهیاری ها و چهارهزارو ۴۴۰ میلیارد ریال دیگر نیز از سوی سازمان امورمالیاتی به شهرداری های استان هرمزگان پرداخت شده است.
وی افزود: این درحالی است که مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال نیز ازمحل اعتبارات ماده ۲۳ قانون نحوه رسیدگی به جرائم رانندگی در شهرها طی چهار سال گذشته تاکنون به شهرداریهای این استان اختصاص یافته است.
معاون استانداری هرمزگان در ادامه با تشریح فعالیت های صورت گرفته در روستاها در دولت یازدهم اضافه کرد: در سال های ۹۲ تا ۹۵ رقمی افزون برپنج هزارو ۸۰۰ میلیارد ریال از منابع اعتباری قانون مالیات بر ارزش افزوده و اعتبارات تملک دارایی‏های استانی و… به دهیاریهای این استان پرداخت شده است.
این مقام مسئول در استانداری هرمزگان یاد آورشد: مقایسه های صورت گرفته نشان می دهد که اعتبارات عمرانی اختصاص یافته به روستاهای این استان در سال گذشته نسبت به سال ۹۲ بیش از ۲۰۳ درصد رشد یافته است.
وی خاطرنشان ساخت: درکمترازچهارسال فعالیت دولت تدبیر وامید ۶۰۴دستگاه ماشین آلات خدماتی وعمرانی شامل انواع لودر، ماشین آتش‏نشان، مینی‏لودر، حمل زباله وموتور سیکلت خریداری و تحویل دهیاری های هرمزگان شده است.
معاون ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﺍﻣﻮﺭ ﻋﻤﺮﺍﻧﯽ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﯼ ﻫﺮﻣﺰﮔﺎﻥ از توزیع ۸ هزار ۳۰۰ تن قیر سهمیه ای برای آسفالت معابر روستایی و تأمین دیگر مصالح و تجهیزات مورد نیاز پروژه‏های عمرانی دهیاریها ازجمله کف پوش ۲۰سالن ورزشی احداثی بعنوان دیگر فعالیت های انجام شده در چهار سال گذشته نام برد.
این منبع از اختصاص ۲هزارو ۴۰۰ میلیارد ریال به مدیریت بحران هرمزگان به منظور جبران خسارت های وارده ناشی از حوادث از دیگر کارهای انجام شده طی سالهای ۹۲هجری خورشیدی لغایت ۹۵ نام برد.
شیرخانلو درادامه گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر درشهرهای بالای ۲۵۵ هزار خانوار هرمزگان گفت: از مجموع ۳۸هزارو ۱۰۵واحد تا کنون درمجموع ۳۰ هزارو ۷۷۱ واحد به بهره برداری رسیده است .
وی خاطرنشان ساخت:۱۴ هزار واحد آنها یعنی معادل ۴۰ درصد تا سال ۹۲ و تعداد۳۰هزارو ۷۷۱واحد معادل ۶۰ درصد در دولت یازدهم افتتاح ومورد بهره ‏برداری قرار گرفته است.
این مقام مسئول دراستانداری هرمزگان با تشریح عملکرد پیشرفت مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵هزار نفر جمعیت نیز ابراز داشت:از مجموع۱۵هزارو ۷۹۶ واحد تاکنون ۱۰هزارو ۶۶۸ واحد در دولت تدبیر و امید افتتاح و به متقاضیان واگذار شده است.
درآمارهای منتشره از سوی ﻣﻌﺎﻭﻥ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﺍﻣﻮﺭ ﻋﻤﺮﺍﻧﯽ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﯼ ﻫﺮﻣﺰﮔﺎﻥ آمده است: طی سال‏های ۹۲ تا ۹۵ تعداد سه هزارو ۴۲۶ پروژه به ارزش ۷۱هزارو ۹۵۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۳۴هزارنفر به بهره‏برداری رسیده است.
پروژه‏های بهره‏برداری شده به بخش های صنعت و معدن، حمل و نقل ، انرژی، مسکن، عمران شهری و روستایی، ارتباطات، آموزش، کشاورزی و منابع طبیعی، بهداشت ودرمان، بازرگانی و تعاون، آب، تربیت بدنی، فرهنگ و هنر، رفاه و تأمین اجتماعی و همچنین محیط زیست اختصاص دارند.
دراین آمارها اضافه شده ۷۶۶پروژه ملی و استانی دیگرنیز با اعتباری بالغ بر ۳۳۰هزار میلیارد ریال با اشتغالزایی ۳۳هزارو ۹۵۷نفر در زمینه آب، برق، نفت، گاز، ساختمان، صنعت، شیلات، کشاورزی، گردشگری و خدمات در سطح استان هرمزگان در دست اقدام است.
منبع:ایرنا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top