skip to Main Content

بیش از ۳ تن میوه قاچاق در پارسیان کشف شد

به گزارش پایگاه خبری بادگیر؛ یعقوب دلدار:از کشف ۳ هزار ۲۷۳ کیلو گرم انواع میوه های خارجی در ورودی شرقی شهرستان خبر داد و اظهار کرد:با همکاری ایست وبازرسی لاورچهو در ورودی شرقی شهرستان پارسیان یک دستگاه ایسوزو با انواع میوه های قاچاق توقیف و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه میوه های مکشوفه از کشورهای مختلف جهان است، بیان داشت:سیب سبز فرانسوی، لیموترش برزیلی،پرتقال مصری، انبه هندی ،شلیل آمریکایی، رامبوتین تایلندی،گلابی آفریقایی،آواکادو کنیایی کشف شده است.

مدیر جهاد کشاورزی پارسیان با بیان اینکه ورود کالای قاچاق موجب به وجود آمدن اخلال در نظام اقتصادی کشور می شود، تصریح کرد: حذف کالاهای قاچاق باعث جلوگیری از بیکاری و افزایش تولیدات داخلی در کشور می شود و به اقتصاد مقاومتی وشعار سال کمک شایانی می نماید.

دلدار افزود:میوه هایی که به صورت قاچاق وارد کشور می شود زمان زیادی را برای رسیدن به دست مشتری طی می کند و واردکنندگان برای جلوگیری از فساد این میوه ها در طول مسیر از مواد نگهدارنده استفاده می کنندف که این یک خطر بزرگ است.

وی با بیان اینکه پدیده شوم قاچاق ضربه جبران ناپذیری را به تولیدات داخلی کشور می‌زند و موجبات رکود و بیکاری جوانان را فراهم می‌کند، خاطر نشان کرد:در این بین بیشترین آسیب متوجه کشاورزان و باغداران داخلی است که همواره در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مشغول کاشت و برداشت محصولات خود هستند.

مدیر جهاد کشاورزی پارسیان ادامه داد: پدیده شوم قاچاق ضربه جبران ناپذیری را به تولیدات داخلی کشور می‌زند و موجبات رکود و بیکاری جوانان را فراهم می‌کند که در در این بین بیشترین آسیب متوجه کشاورزان و باغداران داخلی است که همواره در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مشغول کاشت و برداشت محصولات خود هستند.

منبع:هرمز

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top