skip to Main Content

حضور سپاه در پروژه‌های عمرانی و اقتصادی کشور با نگاه مادی نیست

به گزارش پایگاه خبری بادگیر،حجت‌الاسلام خلیل رستگار ظهر امروز با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مومن این نهاد انقلابی با حضور در تمام عرصه‌ها جان خود را در کف اخلاص قرار داده‌اند، اظهار داشت: حضور سپاه در عرصه‌های اقتصادی با نگاه مادی نیست بلکه برای رفع نیازهای کشور است و امروز همه ما شاهد احداث و بهره‌برداری پروژه‌های بزرگ کشور به دست قرارگاه خاتم هستیم، قرارگاهی که امروز بزرگ‌ترین شرکت‌های جهانی را به چالش کشیده است.

وی با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در  مورد سپاه پاسداران و بسیج و اهمیت این نهاد ارزشی بیان داشت: سپاه توانسته‌ بر شعار پاسداری خود باقی بماند و ما پاسداران مفتخریم که سوم شعبان روز میلاد ابا عبدالله الحسین (ع ) به عنوان روز پاسدار نام‌گذاری شده است.

رستگار در ادامه به پروژه‌های بزرگ نفتی و صنعتی احداث شده توسط سپاه پاسداران (قرارگاه خاتم)در استان هرمزگان  اشاره داشت و گفت: اخیرا شاهد بهره برداری از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس هستیم که این پروژه عظیم به دست توانمند خادمان ملت در قرارگاه سازندگی خاتم احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان  تصریح کرد: با راه‌اندازی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس با دستان متخصصان قرارگاه خاتم سپاه، کشور از واردات بنزین، سوخت هواپیما و بسیاری از مشتقات نفتی دیگر بی‌نیاز می‌شود.

وی در ادامه  افزود: قرارگاه خاتم به عنوان مرکز قدرت‌بخشی  ایران اسلامی در حوزه اقتصاد،  جهان را به چالش کشانده و در بسیاری از حوزه‌ها رکورد شکن است.

‌رستگار  باراز داشت: سپاه پاسداران در بسیاری از حوزه‌ها رکورد شکنی کرده و در بخش نظامی با اتکا به توان داخلی به قدرتی عظیم در کنار سایر نیروهای مسلح کشور به یک قدرت بی نظیر بازدارنده در جهان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه سپاه یک مجموعه صرف نظامی نیست و برخلاف اتهام زنی برخی‌ها مبنی بر اینکه سپاه در انتخابات و سیاست  مداخله دارد گفت: سپاه یک نهاد پاسدار انقلاب اسلامی است و هیچگاه مدافع شخص، گروه و یا جناح خاصی نیست و  در هرکجا نیاز باشد حضور دارد و به عنوان بازوی ولایت تا آخر در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستادگی می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان  در ادامه به برنامه‌های سپاه امام سجاد(ع) در هفته عقیدتی سیاسی اشاره کرد و افزود: در طول این هفته بیش از ۳۰عنوان برنامه با شعار شهید مطهری نماد تولید اندیشه اسلامی است.

رستگار از اجرای مراسم گرامی‌داشت و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در سطح استان، برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرتی در راستای روشنگری انتخابات پیش‌رو، گردهمایی و حضور مربیان عقیدتی سراسر استان در نماز جمعه، دیدار با ائمه جمعه، اجرای مراسم زنگ سپاس در مدارس، گردهمایی مربیان وبسیجیان، محفل انس با قرآن، برگزاری محفل روشنگری در پایگاه‌های بسیج و برگزاری مسابقه نرم افزار طاغوت اعظم بین فرماندهان پایگاه‌های بسیج از  مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه امام سجاد نام برد.

منبع:تسنیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top