skip to Main Content

علمای شیعه و سنی افسران دفاع از انقلاب اسلامی هستند

به گزارش بادگیر، ، آیت‌الله سید روح‌الله صدرالساداتی در همایش علمای شیعه و سنی در شهرستان پارسیان با تبریک سالروز بعثت پیامبر بزرگوار اسلام (ص)، این روز را یکی از روزهای بزرگ و پربرکت برای مسلمانان برشمرد و اظهار کرد: با بعثت پیامبر اسلام (ص)، کامل‌ترین دین به جهانیان عرضه و زمینه وحدت و سعادت دنیوی و اخروی بشریت فراهم شد.

آیت‌الله صدرالساداتی الگو گیری از اخلاق پیامبر اکرم(ص) را راهگشای جامعه اسلامی و برون‌رفت از تفرقه عنوان کرد و گفت: حضرت محمد(ص) محور وحدت و همدلی بین مسلمان است.

وی تصریح کرد: رسول خدا مبعوث شد تا دنیای فرورفته در جهل آن دوران را از خفقان نابودی و نیستی نجات دهد و به راه خداوند و مهربانی وی سوق دهد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در شهرستان پارسیان در ادامه انتخابات را یک رویارویی سخت و حساس برای انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: انتخابات حکم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و جهاد مسلحانه‌ای را دارد که هر رأی ما نشان سلاح ما است.

وی علمای شیعه و سنی را افسران دفاع از انقلاب اسلامی دانست و خطاب به آن‌ها خاطرنشان کرد: برای تأکید و تقویت بیشتر همگان را دعوت به حضور در پای صندوق‌های رأی کنید و این جنگی را که امروز در عرصه انتخابات اتفاق خواهد افتاد را خنثی کنیم.

آیت‌الله صدرالساداتی با اشاره به حضور میلیون‌ها مسلمان در کشورهای اسلامی گفت: همه مسلمانان در چشمان کفر خوار هستند ولی جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود ولایت،در برابر کفار مقتدر ایستاده است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top