skip to Main Content

اولین نشست تخصصی شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارسیان در سال جدید برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بادگیر نیوز، محمود اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان در خصوص برگزاری اولین نشست تخصصی شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی متشکل از نخبگان است که تصمیم های آن می تواند بر روند شکل گیری فرهنگ در شهرستان تأثیر گذار باشد.

وی اضافه کرد: در این نشست شورا پیرامون شعار مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید برنامه ریزی صورت گرفت تا زوایای مختلف این مسئله با نگاهی فرهنگی مورد کنکاش و بحث قرار گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان عنوان کرد : مساجد به عنوان پایگاه های مقاومت فرهنگی در محلات موظفند برنامه های فرهنگی هنری خود را در مناسبت های ملی و مذهبی به سمت و سوی دغدغه های اصلی روز کشور سوق دهند و بسیج همگانی در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری داشته باشند.

اسدی قرار گرفتن جامعه با معماری سنتی و بومی در کنار انبوه سازی های فراگیر در شهرستان را یکی از معضلات فرهنگی پیش رو دانست و تأکید کرد: در این جلسه تصمیم گرفته شد به اداراتی که دست اندرکار انبوه سازی هستند تأکید شود پیوست فرهنگی مجتمع های مسکونی را به شورای فرهنگ عمومی ارائه کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان در پایان ضمن تقدیر از شوراهای اسلامی شهر و روستا در تولید برنامه های فرهنگ و هنری گفت: شوراها برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری باید مجوزهای لازم را از اداره فرهنگ و ارشاد دریافت کنند تا خللی در کار بوجود نیاید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top