skip to Main Content

استارت ۴۵ کیلومتر از راه‌های روستایی در پارسیان زده شد / نیمه دوم سال ۹۶ جشن راهداری در پارسیان برگزار می‌شود

محمد رادمهر عصر شنبه در حاشیه بازدید از راه‌های روستایی بخش مرکزی و کوشکنار در گفت‌وگو با خبرنگار بادگیر نیوز در پارسیان اظهار داشت: بارندگی‌های اخیر به زیرساخت راه‌های روستایی این شهرستان خساراتی جدی وارد کرده است.

وی در ادامه افزود: با پیگیری و هماهنگی‌های صورت‌گرفته با مدیرکل راه و شهرسازی و حوزه راه‌های روستایی، تصمیماتی جهت روکش و ترمیم زیرساخت‌های این شهرستان بزودی انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان پارسیان گفت: فاز اول روکش آسفالت راه‌ها روستایی به طول  ۴۵ کیلومتر استارات آن زده شده است که ترمیم راه روستایی در فاز اول در برنامه پیش‌بینی شده است که در راستای آسایش و آرامش خاطر رانندگان و مردم شریف از اولویت فرمانداری و بخشداری‌ها و اداره راه و شهرسازی است.

رادمهر ادامه داد: بزودی تمامی راه‌های روستایی این شهرستان ترمیم روکش می‌شوند و با تلاش فرزندان این انقلاب در کشور و شهرستان در سال ٩۶ جشن راهداری را در پارسیان خواهیم گرفت.

وی در پایان عنوان داشت: اتوبان پارسیان به بندرلنگه به سرعت عملیات اجرایی آن در حال اجراست و حد فاصل پارک جنگلی نزدیک به ۱۵کیلومتر اتوبان به اتمام رسیده و در حال ایمن‌سازی است و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top