skip to Main Content

توجه به پژوهش در مبارزه با مواد مخدر امری لازم و اساسی است / لزوم نظارت بیشتر بر کمپ‌های ترک مواد مخدر

به گزارش بادگیر از بندرعباس، جاسم جادری عصر امروز در نخستین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در سال ۹۶ اظهار داشت:‌ دستورالعمل جمع‌آوری معتادان متجاحر و مخل نظم و امنیت که برای ۱۱ استان کشور ابلاغ شده بود در هرمزگان به خوبی مورد اجرا قرار گرفته است.

وی با اشاره به کیلینک‌‌های فعال در باب ترک مواد مخدر و کاهش اثرات سوء مواد مخدر، افزود:‌ این مراکز نیز می‌توانند خدمات قابل توجهی در باب کاهش اثرات سوء مواد مخدر داشته باشند.

استاندار هرمزگان همچنین خواستار نظارت بیشتر بر کمپ‌های ترک مواد مخدر در استان شد و بیان داشت: این کمپ‌ها باید ساماندهی و تعیین تکلیف شوند.

جادری با بیان اینکه امروز همه بر این عقیده ‌اند که اعتیاد یک بلیه است، تصریح کرد: در حد امکان باید در بین دستگاه‌های مربوط و مسؤول، هم‌افزایی لازم را ایجاد کنیم و فعالیت‌ها در زمینه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد بیش از پیش سامان یابد.

وی با بیان اینکه مبحث پژوهش در کنار مقابله امری لازم و اساسی در باب مبارزه با مواد مخدر است، یادآور شد:‌ نیاز است راهکارها و راه‌های پیشگیرانه علمی برای کاهش اثرات مواد مخدر و کاهش سوق افراد به سمت مواد مخدر پیدا کنیم.

منبع :فارس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top