skip to Main Content

ارتش با تمام توان در خدمت اقتدار و امنیت ایران اسلامی است/ افتخار ارتش حرکت بر مدار رهبری است

به گزارش بادگیر به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امیردریادار حسین آزاد شامگاه جمعه در جمع مردم بندرعباس اظهار کرد: آمادگی نیروهای مسلح کشورمان در مقایسه با دوران دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف به طور منحصربفردی رشد یافته است و اکنون توان بازدارنگی ایران اسلامی به گونه‌ای است که دشمنان جرأت تجاوز به کشورمان را ندارند.

وی با بیان این که ارتش در کنار سپاه و بسیج با تمام توان در خدمت اقتدار و امنیت پایدار ایران اسلامی است، افزود: افتخار ارتش حرکت بر مدار رهبری و تبعیت از فرامین فرمانده معظم کل قوا است.

فرمانده منطقه یکم دریایی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به سطحی از توان و قابلیت‌های نظامی در حوزه دریایی دست یافته‌ایم که مأموریت‌هایی را در تراز ۱۰ کشور اول دنیا انجام می‌دهیم و نیروی دریایی ارتش مفتخر است که صیانت از منافع ملی ایران و حفظ امنیت خطوط کشتیرانی کشورمان را در خلیج عدن بر دوش دارد و این مأموریت را با موفقیت پیگیری کرده است.

دریادار آزاد عنوان کرد: پشتوانه مردمی نیروهای مسلح کشورمان ثمره روحیه ارزشمندی است که یادگار امام راحل (ره) است و این پشتوانه عظیم سبب پیروزی‌های مستمر در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن شده است.

وی روحیه خوداتکایی حاکم بر نیروهای مسلح کشورمان را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسیاری از نیازهای اساسی ارتش در حوزه‌های مختلف دفاعی از جمله در حوزه دریا به دست توانمند متخصصان داخلی تأمین می‌شود و با اتکای به قدرت و توان علمی خودمان توانسته‌ایم توان بازدارندگی خویش را روز به روز ارتقا دهیم.

فرمانده منطقه یکم دریایی ارتش با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، تصریح کرد: ارتش برآمده از مردم و برای مردم است و در تبعیت از رهبری محکم استوار ایستاده است و آمادگی دارد تا دست هر متجاوزی را در آستین خرد کرده و با قدرت از مرزهای کشورمان و ارزش‌های اسلامی و انقلابی صیانت کند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top