skip to Main Content

شهرداری بندرعباس تنها نماینده هرمزگان در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور

به گزارش بادگیر از بندرعباس، تقویم برگزاری رقابت‌های باشگاهی فوتبال ساحلی کشور در فصل جدید در حالی از سوی دپارتمان فوتبال ساحلی اعلام شد که زمان تحویل مدارک، تاریخ و زمان قرعه‌کشی و همچنین شروع مسابقات به شرح زیر مشخص شده است.

مسابقات لیگ برتر آقایان که شهرداری بندرعباس به‌عنوان تنها نماینده هرمزگان در این رقابت‌ها حضور دارد قرعه‌کشی آن بیستم اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود و مسابقات از بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه شروع خواهد شد.

زمان تحویل مدارک شهرداری بندرعباس برای حضور در این رقابت‌ها از فردا یکشنبه ۲۷ فروردین‌ماه تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه است و زمان نقل و انتقالات بازیکنان و کادر فنی باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر از تاریخ ۲۷ فروردین‌ماه لغایت دهم اردیبهشت‌ماه است.

باشگاه‌ها ۱۵ روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به نقل و انتقال و همچنین امور مربوط به ثبت قرارداد در هیات فوتبال استان‌های مربوطه و ارائه مدارک به دپارتمان فوتبال ساحلی کشور و صدور کارت بازی اقدام نمایند و این تاریخ براساس اعلام دپارتمان فوتبال ساحلی به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

استان هرمزگان در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان هم یک نماینده دارد که شهرداری بندرعباس است. بانوان فوتبال ساحلی از دوم شهریورماه در این رقابت‌ها پا به توپ خواهند شد و قرعه کشی این رقابت‌ها بیست و چهارم مردادماه است و زمان تحویل مدارک ۱۴ الی ۲۳ مرداد است.

البته برگزاری مسابقات لیگ فوتبال ساحلی بانوان کشور در فصل گذشته که بنا به درخواست تیم‌های شرکت‌کننده در مهرماه آغاز گردید، ناخواسته سبب شد تا جمع زیادی از ساحلی‌بازان بانوان کشورمان به دلیل هم‌زمانی برگزاری دو رشته و همچنین تردید در انتخاب فوتسال و فوتبال ساحلی از رشته ساحلی جدا شده و به فوتسال بپیوندند.

هم‌زمانی آغاز لیگ فوتبال ساحلی بانوان و لیگ برتر فوتسال کشور در فصل گذشته و با توجه به اینکه در بخش بانوان در حال حاضر در فوتسال درآمدزایی بیشتری دارد، بازیکنان ترغیب می‌شوند که از فوتبال ساحلی جدا شده و در فوتسال فعالیت ورزشی خود را ادامه دهند. لیکن در فصل جدید فوتبال ساحلی بانوان کشور، شروع مسابقات از ابتدای شهریورماه است و با توجه به شکل برگزاری مسابقات که اگر به روش فصل گذشته باشد در کمتر از ۴۵ روز این مسابقات به پایان خواهد رسید و بازیکنان بانوان ساحلی کشور می‌توانند پس از فوتبال ساحلی در فوتسال در یک فصل ورزشی نیز فعالیت نمایند.

البته اگر سازمان لیگ فوتسال در بخش بانوان نیز شروع لیگ برتر را به بعد از پایان بازی‌های لیگ فوتبال ساحلی موکول نموده و یا اینکه برای ساحلی‌بازان بانوان کشورمان استثنا قائل شده که بتوانند حتی پس از پایان لیگ فوتبال ساحلی به تیم‌های لیگ فوتسال بانوان کشور اضافه شوند.

هرمزگان در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی هم در این فصل نماینده خواهد داشت. اروند سورو بندرعباس که در مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول درخشان ظاهر شد به عنوان تنها نماینده هرمزگان در لیگ دسته اول به میدان خواهد رفت.

مسابقات لیگ دسته اول آقایان از هشتم تیرماه استارت خواهد خورد که زمان تحویل مدارک آن از سیزدهم تا بیست و چهارم خردادماه است. تاریخ قرعه‌کشی لیگ دسته اول ۲۹ خردادماه است و مسابقات رده سنی پایه متولدین ۱۱/۱۰/۱۳۷۳ تا ۱۰/۱۰/۱۳۷۸ آقایان از ۳۰ تیرماه شروع می‌شود و زمان تحویل مدارک این مسابقات به کمیته فوتبال ساحلی سوم الی ۱۳ تیرماه است.

قرعه‌کشی این مسابقات هم ۱۷ تیرماه انجام خواهد شد. در این رقابت‌ها، هرمزگان یک نماینده خواهد داشت اما هنوز مشخص نیست چه تیمی از استان پا به این رقابت‌ها خواهد گذاشت. یکی دیگر از مسابقاتی که در دستور کار کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال است مسابقات رده سنی پایه متولدین ۱۱/۱۰/۱۳۷۸ تا ۱۰/۱۰/۱۳۸۲ آقایان است.

زمان تحویل مدارک برای حضور در این رقابت‌ها ۱۷ تا ۲۲ تیرماه است. قرعه‌کشی ۲۴ تیرماه و مسابقات هم از ۷ مرداد شروع خواهد شد. نماینده استان هرمزگان در این مسابقات هنوز مشخص نشده است. فستیوال زیر ۱۴ سال متولدین ۱۱/۱۰/۱۳۸۲ به بعد پسران از مهمترین دستاوردها و برنامه‌های کمیته فوتبال ساحلی است.

زمان تحویل مدارک و تاریخ قرعه‌کشی این رقابت‌ها هنوز مشخص نشده است اما به احتمال خیلی زیاد مسابقات از ۲۱ مردادماه شروع می‌شود.

نماینده استان هرمزگان در این مسابقات مشخص نیست. مسابقات زیرگروه آقایان بیست و سوم دی‌ماه قرعه‌کشی و از چهارم بهمن‌ماه هم شروع می‌شود. زمان تحویل مدارک برای شرکت در این مسابقات ۱۲ تا ۲۰ دی‌ماه است. هنوز مشخص نیست که از استان هرمزگان چند نماینده در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top