skip to Main Content

از رای دادن سفارشی خودداری کنید

به گزارش بادگیر به نقل از ایسنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی جمع نمازگزاران بندرعباسی، افزود: معتکفان عالی‌ترین مظهر بندگی خدا را در این ایام در کشورمان رقم زدند و اعتکاف ترکیبی از چند حکم از احکام خداست و من از مسؤولان می‌خواهم که آثار و برکات مراسم اعتکاف را در جامعه و بر افراد مورد بررسی دقیق قرار دهند.

وی اظهار کرد: برگزاری باشکوه مراسم اعتکاف از دستاوردهای انقلاب اسلامی است چرا که قبل از انقلاب اجازه برگزاری چنین مراسمی را نمی‌دانند اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی شاهد برگزاری باشکوه مراسمات دینی از جمله اعتکاف در سراسر کشور از جمله در استان هرمزگان هستیم.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم و بدلایل سطحی دستاوردها و ارزش‌های انقلاب را زیرسؤال نبریم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در ادامه به ۲۹ فروردین‌ ماه روز ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) در بیان عظمت اقدام ارتشیان غیور در پیوستن به حرکت انقلاب اسلامی در سال ۵۷ فرمودند که لبیک ارتشیان به نهضت اسلامی لحظه شادی بندگان خدا و یاس ستمکاران بود.

وی خاطرنشان کرد: استکبار هنوز مردم ایران را نشناخته‌اند چرا که پس از سیلی‌های مکرری که از ملت ایران خورده‌اند باز هم برای به انحراف کشانیدن انقلاب دست به توطئه می‌زنند اما بدانند که هر بار سیلی محکم‌تری از انقلاب اسلامی و ملت ایران خواهند خورد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش مکتبی و مایه افتخار ملت ایران است و وجود چنین ارتش شجاع و غیور و شهیدپروری را باید به ملت ایران تبریک گفت.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در ادامه با بیان این که خواسته مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در هر انتخاباتی توجه به قانون و عمل به مر قانون است، تأکید کرد: به مسؤولان و مردم می‌گویم که اجازه ندهید کسی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و مجلس از قانون تخطی کند.

وی از هواداران کاندیداها نیز خواست تا قانون را در نظر گرفته و برخلاف قانون عمل نکنند چرا که کار خلاف در عرصه انتخابات شرعا حرام است و باعث لطمه خوردن به حیثیت کاندیداها نیز می‌شود.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: از رای دادن به کسانی که تلفنی به شما سفارش می‌کنند، خودداری کنید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top