skip to Main Content

شش موتور سیکلت طی دو هفته به سرقت رفت/ مردم به دنبال سرنخ ها از سوی پلیس هستند

به گزارش بادگیر نیوز به نقل از پارسیان خبر؛یکی از مسائل و مشکلاتی که امنیت اجتماعی و اقتصادی شهروندان را تهدید می‌کند و به نوعی با نظم و امنیت کشور در ارتباط است، سرقت است و این جرم از جرائم مهم و پر تعداد اکثر جوامع است که تقریباً در تمام جوامع دیده می‌شود.

این روزها در گوشه و کنار شهر پارسیان تعداد سرقت‌های موتورسیکلت به طرز عجیبی روند صعودی به خود گرفته که برخی از این سرقت‌ها در پی سهل انگاری صاحبان آن می‌باشد و برخی دیگر نیز به جسارت سارقان بر می‌گردد که از دیوار حیاط بالا می‌روند و به راحتی اقدام به سرقت می‌نمایند.

برخی دیگر از سارقان، موتور سیکلت را پیش خود کم ارزش جلوه می‌دهند و اقدام به خالی کردن اقلام و وسایل با ارزش برخی خانه‌ها می‌کنند که امنیت در برخی محله‌ها را از بین برده‌اند.

این گروه‌های سارق که این روزها در شهر جولان می‌دهند مطمئناً افرادی هستند که با هم ارتباط دارند و از جزئیات کار همدیگر مطلع هستند و پلیس می‌تواند با جمع کردن سرنخ‌هایی، آنها را ازبین ببرد و امنیت را به برخی منازل و محله ها برگرداند.

یکی از مال باختگان به خبرنگار پارسیان خبر گفت: موتورسیکلت را در حیاط منزل پارک کرده بودم و ومجهز به قفل فرمان و دزدگیر نیز بوده است که در حوالی ساعت ۳ نیمه شب با صدای مشکوک به داخل حیاط آمدم متوجه سرقت موتورسیکلت شدم و با اطلاع به پلیس آنها را در جریان سرقت قرار دادم.

باقری دیگر مال باخته این شهر،می گوید برای مسابقه فوتسال به سالن ورزشی در مرکز شهر رفته بودم بعد ار اتمام مسابقه هنگامی که برای برگشت به منزل به سراغ موتورسیکلت رفتم هیچ ردی از موتور سیکلت به جا نمانده و با در دست داشتن مدارک به نزد پلیس رفتم و تا امروز هیچ سرنخی از موتورسیکلت پیدا نشده است.

در دو هفته اخیر، قریب به شش سرقت موتور سیکلت و ۳ منزل گزارش شده است که می‌طلبد پلیس با پیگیری‌های بیشتر و مستمر بتواند سرنخ‌هایی از سارقان به دست آورد تا شهروندان با آرامش و امنیت بیشتر به زندگی بپردازند.

شهروندان به توصیه‌های پلیس عمل کنند و از روشن گذاشتن موتورسیکلت در مقابل درب منزل و مکان‌های عمومی برای انجام کار ضروری جداً خودداری کنند و همچنین آنها می‌توانند برای مشارکت در ایجاد امنیت و گزارش موارد مشکوک با تلفن ۱۱۰ مرکز فوریتهای پلیسی تماس برقرار کنند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top