skip to Main Content

معلمان پیشگامان علم و دانایی در جامعه هستند

مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی هفته معلم گفت: تکریم معلم حاصل رشد فرهنگ، علم و دانایی یک جامعه است و هفته معلم فرصتی است برای قدردانی از افراد متدین و صبوری است که عمر خود را صرف تعلیم و تربیت می‌کنند.

index

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان بندر خمیر ناصر عسکری زاده با تشریح برنامه‌های هفته معلم و انتخاب معلم نمونه افزود: انتخاب معلمان نمونه کار دشوار و سختی است اما بر اساس بخشنامه‌های وزارتی و فرم‌های موجود در این هفته تعدادی از فرهیختگان باتجربه و برگزیده موردتقدیر قرار خواهند گرفت.

عسکری زاده اساس کار یک معلم را عشق به دانش‌آموز عنوان کرد و تصریح نمود: تنها باایمان و عشقی وصف‌ناپذیر است که سختی‌های این کار برای معلمان آسان می‌شود و گام‌های بزرگی برای اعتلای جامعه و رشد دانش و آگاهی برداشته می‌شود.

مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر با اعلام اینکه بیش از ۱۰۰۰ معلم در مدارس دور و نزدیک این شهرستان مشغول فعالیت آموزشی هستند اظهار داشت: تمامی تلاش مدیریت این شهرستان و همکاران اداری در راستای تکریم فرهنگیان محترم به کار بسته‌شده و سعی شده است با رعایت عدالت آموزشی و ساماندهی مناسب زمینه رضایت همکاران محترم فراهم آید.

عسکری زاده برگزاری جشنواره عکس معلم، فراخوان مقاله با موضوع معلم و اجرای جشن بزرگ تقدیر از فرهنگیان شهرستان با حضور مسئولان استانی در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نزدیکی امتحانات نوبت دوم در مدارس خواستار فراهم نمودن امکانات لازم برای اجرای منظم و قانون‌مند آزمون‌ها شد و خاطرنشان ساخت: نتایج امتحانات ثمره تلاش یک سال تحصیلی معلمان و دانش آموزان است که به این وسیله میزان موفقیت و یادگیری در مدارس را می‌توان موردبررسی قرار داد.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top