skip to Main Content

زنگ سپاس معلم روز در مدارس شهرستان پارسیان نواخته شد

زنگ سپاس معلم روز یکشنبه همزمان با نخستین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم در مدارس شهرستان پارسیان نواخته شد

Untitled-2

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، بمناسبت آغاز هفته معلم،صبح امروز زنگ سپاس در مدارس این شهرستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا میرزایی امام جمعه شهرستان و رادمهر فرماندار پارسیان وغلامپور بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان در مدرسه دخترانه نرجس نواخته شد.

محمد رادمهر فرماندار پارسیان و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان در این مراسم معلمی را شغل انبیاء بیان کرد و افزود: رسالت معلم پرورش انسانهای مفید برای جامعه می باشد و هفته معلم فرصت مناسبی است تا از زحمات این قشر زحمتکش و دلسوز جامعه قدردانی کرد.

فرماندار پارسیان ضمن تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و نام استاد شهید مرتضی مطهری بیان داشت: پیشرفت جامعه مدیون تلاش های معلمان است و موثرترین عامل در توسعه تعلیم و تربیت نیز معلمان هستند.

رادمهر در ادامه تصریح کرد :معلمان همچون انبیا نقش روشنگری، هدایتگری و تربیت انسانها را بر عهده دارندو آموزش و پرورش مهمترین بستر برای تحقق شعار سال «اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل » مزین گردیده وبا اهداف ارزشمند دولت تدبیر و امید و با محوریت معلمان گام برداریم .

وی در ادامه افزود: اگرچه روز و هفته معلم به پاس خدمات این قشر فرهیخته نامگذاری شده اما درواقع همه روزها روز معلم است.

رادمهر با اشاره به لزوم تجلیل معلمان در جایگاه‌ها و موقعیت‌های مختلف یادآور شد: تجلیل‌ها باید از سوی تمامی جامعه صورت گیرد تا بتوانند نقش خود را در بزرگداشت مقام معلم ایفا کنند زیرا هیچ کار و هیچ هدیه‌ای نمی‌تواند از عهده قدردانی جایگاه معلم برآید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top