- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

آغاز اولین همایش عکاسان پارسیان با حضور استاد بردیا سعادت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان از آغاز اولین همایش عکاسان پارسیان با حضور استاد بردیا سعادت خبر داد.

_J8A6989 [1]

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمود اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان در مراسم آغاز به کار اولین همایش عکاسان پارسیان اظهار داشت: هنر عکاسی با تمام ظرفیت‌ها و ظرافت‌هایی که دارد می‌تواند نادیده‌های شهرستان را به میهمانی دیده‌های مخاطب ببرد.

وی اضافه کرد: همایش عکاسان پارسیان از امروز با کار تئوری فعالیت خود را آغاز کرده و در ادامه بعد از ظهر امروز کار عملی و کارگاهی با عکاسی از سواحل شرقی پارسیان از جمله مغدان، زیارت و بوستانو آغاز خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان در ادامه خاطرنشان کرد: در روز دوم و آخرین روز از همایش عکاسان پارسیان سواحل غربی شهرستان در آینه تصویر قرار می‌گیرد.

اسدی همچنین اظهار کرد: حضور اساتیدی مانند بردیا سعادت در بین هنرمندان عکاس شهرستان نقطه عطفی در تاریخ عکاسی پارسیان خواهد بود و حتماً این حضور می‌تواند باعث توسعه هنر عکاسی در شهرستان باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان توجه به فرهنگ را یکی از نیازهای اولیه توجه به هنر عکاسی دانست و گفت: عکاسی می‌تواند به ماندگاری فرهنگ اصیل کمک کند و الگوی مناسبی از فرهنگ ناب ایرانی اسلامی را به نمایش بگذارد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: در نظر تاریم تا قبل از پایان سال تصاویر هنری زیبایی از پارسیان جمع آوری و در مجموعه‌ای زیبا به چاپ برسانیم تا بدین وسیله به تکلیف خود در قبال شهرستان عمل کرده باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان در پایان ضمن تقدیر از اساتید حاضر در جلسه و هنرمندان یادآور شد: حضور اساتید خوب عکاسی کشور باعث شده متقاضیانی از سه استان جنوبی کشور برای حضور در دوره‌های آموزشی اعلام آمادگی کرده‌اند که با توجه به رسالت کلی مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر توسعه هنر با این درخواست‌ها موافقت شده است.

یادآور می‌شود؛ اولین همایش عکاسان پارسیان از امروز پنجشنبه کار خود را آغاز و تا غروب جمعه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ش