skip to Main Content

سومین دوره جشنواره فیلم رشد با همکاری اداره ارشاد شهرستان برگزار می شود

مدیر آموزش و پرورش بستک با بیان اینکه سومین دوره جشنواره فیلم رشد در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری جشنواره رشد بهترین گزینه برای آشنایی تخصصی دانش‌آموزان با هنر فیلم‌سازی است.

خبرگزاری فارس: جشنواره رشد بهترین روش برای آشنایی دانش‌آموزان با هنر فیلم‌سازی است

به گزارش پایگاه خبری بادگیر و به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بستک، ناصر توکلی در نشست هماهنگی برای برگزاری چهل و چهارمین دوره جشنواره فیلم رشد که با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، معاون پرورشی آموزش و پرورش و کارشناسان امور تربیتی برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره فیلم رشد با بهره‌گیری از سینما می‌تواند در امر آموزش‌های علمی، تربیتی و اجتماعی دانش‌آموزان و فرآیند برنامه‌های درسی به جای کتاب درسی به ما کمک کند.

وی افزود: یکی از اهداف این جشنواره آشنایی دانش‌آموزان با تولید فیلم با موضوعات داستانی، تربیتی، علمی، انیمیشن و پرورش خلاقیت آنان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک در ادامه با بیان اهمیت جایگاه فیلم‌های آموزشی و تربیتی، ادامه داد: با برگزاری این گونه جشنواره‌ها می‌توانیم دانش‌آموزان را با هنرهای فیلم‌سازی آشنا سازیم.

توکلی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه با ادارات شهرستان برای همکاری مکاتبه شده است، یادآور شد: جشنواره فیلم رشد با همت این مدیریت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک برای سومین بار در شهرستان برای تمامی مقاطع تحصیلی و خانواده دانش ‌در سالن پیامبر اعظم بستک از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ ماه‌ جاری در نوبت صبح برگزار می‌شود.

تنظیم خبر: حرمی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top