skip to Main Content

دانشگاه‌ها مجازند از راه پژوهش برای خود درآمدزایی کنند

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: دانشگاه‌ها مجازند از راه پژوهش برای خود درآمدزایی کنند.
IMG_4664

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، صمد حمزه‌ای عصر امروز در جمع رؤسای واحدهای دانشگاه‌ی پیام نور استان بر ضرورت مجاز بودن ایجاد فعالیت‌های درآمد‌زا تأکید کرد و اظهار داشت: دانشگاه‌ها می‌توانند در خصوص درآمدهای غیرشهریه‌ای و ایجاد فعالیت‌های درآمدزا اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی ادامه داد: روز دانشجو نمادی از آزادی‌خواهی ملت ایران است که ندای آن توسط نماینده افکار عمومی یعنی دانشجویان سر داده شد و ۱۶ آذر را در تاریخ ملت آزادی‌خواه ایران جاودانه کرد.

حمزه‌ای ضمن تبریک هفته پژوهش، پژوهش را رکن اصلی فعالیت دانشجویی دانست و متذکر شد: سوق دادن دانشجویان به سوی پژوهش‌های کاربردی و رفع نیازهای جامعه جزو رسالت‌های اصلی دانشجویان است و بر اهتمام به این مقوله تأکید کرد.

وی، دانشگاه پیام نور بستک را یکی از دانشگاه‌های برتر استان و کشور دانست و افزود: این دانشگاه از شاخص‌های خوبی در زمینه‌های آموزشی و توسعه برخوردار است و با توجه به برخورداری از کادر مجرب در آینده اتفاقات خوبی در زمینه‌های آموزشی دانشگاه بستک اتفاق خواهد افتاد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در پایان با تأکید بر لزوم ایجاد تعامل بین مسئولان شهرستان و دانشگاه، مشارکت خیران در توسعه زیربناهای دانشگاه را امری پسندیده دانست و بر لزوم توسعه فرهنگ مشارکت خیران در زمینه ساخت دانشگاه‌ها تاکید کرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top