- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

از حامیانم می‌خواهم به قانون تمکین کنند

ز همه حامیان بزرگوار استدعا دارم که در برابر این موضوع تمکین نموده واز هرگونه شایعه پراکنی و ابراز احساسات حساسیت زا خودداری کرده وخود را برای فعالیت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده نمایند.

_J8A4200 [1]

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از لنگه نیوز خالد زمزم نژاد نامزد دهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی طی ارسال پیامی به لنگه نیوز از مردم غرب هرمزگان تشکر کرد.در این پیام آمده : حضور پر شکوه و هوشمندانه مردم حوزه انتخابیه بندرلنگه و بستک و پارسیان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مصداق واقعی حماسه سیاسی بود و برگ زرین دیگری بر پشتوانه مستحکم نظام اسلامی شد و بیعتی مجدد با آرمان های معمار انقلاب وپیروی از منویات مقام معظم رهبری است .

بر ماست که در برابر این همه شور و شعور سر تعظیم فرود آوریم و شکرگزار خداوند متعال و قدردان حضور همه عزیزان باشیم.

به خواست و تشخیص همه عزیزان احترام می‌گذاریم و از زحمات برگزارکنندگان انتخابات نیز قدردانی می‌نماییم.

اینجانب به سهم خود این حضور غرور آفرین را تبریک گفته و ایمان داریم این ملت بزرگ همچنان حماسه ساز و امید آفرین خواهد بود.

از همه حامیان بزرگوار استدعا دارم که در برابر این موضوع تمکین نموده واز هرگونه شایعه پراکنی و ابراز احساسات حساسیت زا خودداری کرده وخود را برای فعالیت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده نمایند.

برای سایر عزیزان رقیب و رفیق که همگی از چهره‌های خدوم نظام‌ هستند تداوم توفیقات را مسئلت داریم و چنانچه گفتار و رفتاری خارج از انصاف و ادب از جانب حامیان صورت گرفته از همه عزیزان حلالیت می طلبیم.