- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

از مرم فهیم که شور و شعور انتخاباتی رقم زدند قدردانی می‌کنم/ از تمامی مخالفان و موافقان چنانچه کدورتی ایجاد گردید حلالیت می‌طلبم

احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی از مردم قدردانی کرد.

جباری ۴۳۲ [1]

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی از مردم قدردانی کرد.

در بخشی از پیام چنین آمده است:

بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خود را از حماسه‌ی حضور پر شور و افتخار آفرین، کلیه مردم آگاه و فهیم حوزه انتخابی خودم در شهرستانهای بندرلنگه، پارسیان، بستک و بخش‌های چارک، شیبکوه و بخش‌های مرکزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که همانا نمایانگر شعور بالای ملت فهیم و وفادار و نمایشگر صداقت و وفاداری مردم این مرز و بوم به نظام جمهوری اسلامی می‌باشد را اعلام نموده و به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» خداوند باریتعالی را شاکر و سپاسگزارم و امید آن دارم که بتوانم در قبال این همه شعور غرور آفرین ملت قدردان و خدمتگزار باشم.

از همه عزیزانی که از دور و نزدیک زحمات ستادهای نقاط مختلف را بر عهده داشتند و همه عزیزانی که در عرصه انتخابات یار و همدوش این حقیر بودند صمیمانه قدردانی می‌نمایم و برای تمامی عزیزان رفیق و رقیب آرزوی عزت و سربلندی و موفقیت مسألت دارم.

همانا خواست ملت فهیم که همانا خواست خداوند متعال است احترام گذاشته، امیدوارم در این ایام باقیمانده تا دوره دوم انتخابات، خادمی خدمتگزار باشم.

باور و یقین دارم که درک مسایل مهم روز و درایت هوشمندانه این ملت، یاری‌رسان ما در خدمتگزاری بهتر در انتخاب این حقیر در دور پایانی خواهد بود.

از تمامی برادران مخالف و موافق که به هر نحوی کدورت و ناراحتی ایجاد گردیده حلالیت طلبیده، امید عفو دارم.

اجرکم عندالله

احمد جباری نماینده مردم پارسیان، بندرلنگه و بستک در مجلس شورای اسلامی